اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

آیا آرتتا از آرسنال اخراج می شود؟

سرمربی تیم فوتبال آرسنال احتمال می دهد از مقامش نزد توپچی های لندن برکنار شود.

آیا آرتتا از آرسنال اخراج می شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر یکی از شایعاتی که در مورد «میکل آرتتا» شنیده شده، اخراج وی از تیم لندنی بوده است. بعد از آنکه وی در فصل جاری نتایج ضعیفی همراه با تیمش گرفت، منابع نزدیک به او عنوان کردند امکان کنار گذاشتن این مربی جوان از راس کادر فنی آرسنال وجود دارد.

بعد از باخت خانگی شب گذشته مقابل ولورهمپتون نیز این موضوع بیشتر شنیده شد. حتی مربی جوان اسپانیایی در مورد احتمال برکناری اش نیز حرف زد.

او گفت: وقتی تصمیم گرفتم که مربی شوم، این نکته را می دانستم که یک روز ممکن است از کارم برکنار شوم و تیمم را ترک کنم.

وی افزود: این احتمال همیشه وجود دارد. نمی توان فهمید که این گزینه یک روز بعد از امضای قراردادم اتفاق بیفتد یا در عرض یک ماه، 6 ماه یا یک سال رخ دهد.

آرتتا تصریح کرد: از این بابت نگران نیستم. تنها نگرانی‌ام این است که بهترین نتیجه را با بازیکنانم بگیرم. تلاش کنم بهترین خدمت ممکن را برای بهتر و بهتر شدن تیمم ارائه دهم.

آرتتا 38 ساله در 20 دسامبر 2019 در حالیکه دستیار پپ گواردیولا بود، پیشنهاد سرمربیگری آرسنال را پذیرفت و در یک سال گذشته هدایت توپچی ها را برعهده داشته است. تیم تحت هدایتش با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول بسر می برد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول