اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

درخواست مالی سپیدرود از شورای شهر رشت:شاید فاجعه‌ای بزرگ در گیلان به وقوع بپیوندد +نامه

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با ارسال نامه‌ای به رئیس شورای شهر رشت خواستار حمایت فوری از این تیم شد.

درخواست مالی سپیدرود از شورای شهر رشت:شاید فاجعه‌ای بزرگ در گیلان به وقوع بپیوندد +نامه

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیرعامل باشگاه سپیدرود طی جلسه با نایب رییس شورای شهر رشت، درخواست کمک فوری این باشگاه از شورای شهر و شهرداری رشت جهت حل برخی از مشکلات مالی این باشگاه را به ریاست شورای شهر ارسال کرد.

متن نامه ارسالی به شرح زیر است:

جناب دکتر رمضان پور؛ ریاست محترم شورای کلانشهر رشت

با سلام و احترام

بدین وسیله به استحضار می رساند باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت با بیش از نیم قرن قدمت، قدیمی ترین تیم گیلان زمین است و یکی از معدود تیم‌های خصوصی فوتبال ایران است که توانسته در کوران مشکلات کمرشکن اقتصادی تاب بیاورد و به حیاتش ادامه دهد و در این راه شهرداری و شورای شهر رشت در ۵ سال گذشته مهمترین حامی مالی و معنوی سپیدرود بزرگ بوده اند.

سپیدرود به دلیل بدهی‌های انباشته شده از سال‌های قبل و سقوط به لیگ دسته دوم در شرایط بحرانی ویژه‌ای قرار دارد و پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته است و با این شرایط امکان حضور در مسابقات لیگ را نخواهد داشت. اگر کمک های فوری به این تیم تزریق نشود شاید فاجعه‌ای بزرگ در گیلان به وقوع بپیوندد.

یکی از دلایل موفقیت‌های چند سال گذشته سپیدرود بدون تردید حمایت‌های مجموعه شهرداری و شورای شهر رشت در بخش پشتیبانی، کمک‌های نقدی و غیرنقدی بوده، خانواده بزرگ سپیدرود همواره قدردان این حمایت‌ها بوده و در این روزهای سخت و دشوار نیز هم چنان نیازمند حمایت‌های مدیریت شهری است.

از ریاست و اعضای شورای کلانشهر رشت درخواست می‌شود تا مانند سال‌های گذشته با تصویب کمک‌های لجستیکی و مالی به صورت ویژه و ضرب الاجل بار دیگر پشتیبان و حامی سپیدرود باشند تا بتوانیم دوباره شاهد رقم خوردن اتفاقاتی دلنشین برای هواداران پرشور و پرشمار سپیدرود در فوتبال ایران باشیم.

پیشاپیش از لطف و حمایت های همیشگی شما سپاسگزار هستیم. 

مهدی آقازاده

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت"

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول