اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آقایی: امتیاز بازی با فولاد تقدیم به کارگران کارخانه/ استقلال حرف‌های زیادی در ایران و آسیا دارد

کاپیتان تیم آلومینیوم اراک گفت: دوست دارم امتیاز بازی مقابل فولاد را به کارگران کارخانه تقدیم کنم چون آن‌ها برای ما زحمت می‌‌کشند تا بتوانیم در بازی‌ها شرکت کنیم.

آقایی: امتیاز بازی با فولاد تقدیم به کارگران کارخانه/ استقلال حرف‌های زیادی در ایران و آسیا دارد

میثم آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی آلومینیوم در خانه فولاد و کسب دومین امتیاز لیگ برتری اظهار داشت: فولاد یکی از تیم‌های پر مهره‌ لیگ برتر است و امسال در آسیا هم بازی می‌کند. بازی مقابل این تیم و در اهواز برای ما سخت بود با این حال دیروز خوب بازی کردیم و توانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم.

آقایی در مورد اینکه این بازی اولین کاپیتانی او در لیگ برتر بود،‌گفت: برای من تجربه خیلی خوبی بود که با بازوبند وارد زمین شدم. خیلی دوست داشتم با سه امتیاز همراه باشد اما به هرحال خداراشکر که توانستیم یک امتیاز بیرون از خانه کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا نتیجه این مسابقه عادلانه بود، عنوان کرد: به نظرم نتیجه عادلانه بود چون هر  دو تیم به هم موقعیت آنچنانی نمی‌دادند. این یک امتیاز برای ما کمتر از سه امتیاز نیست.

کاپیتان آلومینیوم اراک در مورد داوری این مسابقه که 5 کارت زرد به بازیکنان این تیم داد، گفت: داوری صحنه خاصی نداشت اما با کوچک‌ترین اعتراضی به بچه‌های ما کارت می‌داد. ضمن اینکه ما در وقت تلف شده هر دو نیمه دو ضد حمله داشتیم و با اینکه از وقت‌های تلف شده باقی مانده بود داور سوت پایان نیمه را زد.

وی در مورد انتقادهای مطرح شده نسبت به سروصدای نیمکت فولاد و اینکه آیا در بازی دیشب هم برای آلومینیوم چنین مسائلی وجود داشت، گفت: در فوتبال ایران این طور مسائل طبیعی است. هر کسی می‌خواهد شرایط را طوری رقم بزند که با سه امتیاز زمین را ترک کند. اما اگر قرار است چیزی را درست کنیم همه تیم‌ها باید این روال را کنار بگذارند. نمی‌شود گفت که فقط فولاد است. همه تیم‌ها در ایران این کار را می‌کنند.

آقایی در مورد شرایط آلومینیوم بعد از گذشت چهار هفته تصریح کرد: بعد از صعودی که به لیگ برتر داشتیم کارمان را خیلی دیر شروع کردیم. باشگاه هیأت مدیره و مدیرعامل مشخصی نداشت اما رفته رفته همه چیز روی روال افتاد. متأسفانه بازی اول را در اراک خیلی راحت از دست دادیم و شرایط برایمان کمی سخت شد اما بعد از آن با تشکیل هیأت مدیره و آمدن سعید عباسی به عنوان مدیرعامل، تیم در مسیر پیشرفت قرار گرفت و توانستیم از سه بازی دو امتیاز کسب کنیم.

کاپیتان آلومینیوم در مورد جایگاه فعلی این تیم در جدول لیگ برتر عنوان کرد: شک نکنید آلومینیوم امسال حریف دست و پا بسته‌ای نیست. تیم ما دیر شکل گرفت و فاصله کم بازی‌ها هم مزید بر علت شد. تیممان به کمی زمان نیاز دارد اما رفته رفته بهتر می‌شویم. به هواداران قول می‌دهم که در بازی با ماشین‌سازی با تمام وجود وارد زمین شویم تا اولین سه امتیاز لیگ برتری را در این بازی بگیریم و بردهایمان را شروع کنیم.

آقایی تصریح کرد: از هواداران خواهش می‌کنم به تیم زمان بدهند. این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. با تیم همراه باشند و قلب‌شان را یکی کنند. آلومینیوم امسال جایگاه خوبی در لیگ برتر خواهد داشت. دوست دارم امتیاز بازی مقابل فولاد را به کارگران کارخانه تقدیم کنم چون آن‌ها برای ما زحمت می‌‌کشند تا بتوانیم در بازی‌ها شرکت کنیم.

وی در مورد اینکه برادرش در تیم استقلال بازی می‌کند و آیا نتایج این تیم را دنبال می‌کند گفت:‌ بله؛ سجاد برادر کوچک من است و همیشه آرزو دارم بتواند به حق واقعی خودش در فوتبال برسد. استقلال یکی از تیم‌های بزرگ آسیا است. این تیم امسال با کادر فنی خوبی که دارد و با بازیکنانی که جذب کرده قطعا یکی از کاندیداهای قهرمانی است و حرف‌های زیادی چه در ایران و چه در آسیا برای گفتن دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول