اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان: آخرین باری است که به مسی می‌توانم استراحت بدهم/امیدوارم پیکه در این فصل بازگردد

سرمربی بارسلونا پیش از بازی در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: با برنامه کنونی این آخرین باری است که می‌توانم به بازیکنان مهم مثل مسی استراحت بدهم.

کومان: آخرین باری است که به مسی می‌توانم استراحت بدهم/امیدوارم پیکه در این فصل بازگردد

به گزارش خبرگزاری فارس، فرداشب در چارچوب بازی پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا در مجارستان میهمان فرنتس‌واروش است.

در حالی که صعود آبی‌اناری‌ها به مرحله بعدی قطعی شده، کومان تصمیم گرفت به 3 بازیکن مهم بارسلونا استراحت دهد.

سرمربی بارسلونا در خصوص غیبت مسی، تراشتگن و کوتینیو اظهار داشت: با برنامه کنونی بازی‌ها مسی می‌تواند در 2 بازی دیناموکیف و فرنتس‌واروش استراحت کند. از فردا دیگر فرصتی برای استراحت نیست و من باید چنین تصمیم‌هایی اتخاذ کنم. بازی شنبه در لالیگا مقابل کادیز برای ما اهمیت بالایی دارد.

کومان اظهار داشت: من با پیکه صحبت کردم، او هر روز زمین تمرینی ما حاضر می‌شود. من پزشک نیستم و نمی‌توانم تصمیم بگیرم که آیا جراحی یا عمل بشود یا خیر به همین خاطر نمی‌توانم زمان دقیقی برای بازگشت پیکه مشخص کنم. امیدوارم که او بتواند این فصل برای ما بازی کند.

کومان پس از بازی مقابل دیناموکیف به مربی این تیم، لوچسکو گفت که پیکه 5 تا 6 ماه از میادین دور خواهد بود. (در اینجا بخوانید)

 به همین علت بارسلونا سعی دارد در پنجره زمستانی اریک گارسیا را از منچسترسیتی خریداری کند (در اینجا بخوانید)

کومان در نشست خبری پیش از بازی با فرنتس‌واروش در خصوص کارت زرد مسی به خاطر مارادونا اظهار داشت: این شادی پس از گل به خاطر احترام به مارادونا بود. شما داوران باید این مسئله را درک کنید. اگر این مسئله به من بود من کارت زرد داده شده به مسی را پس می‌گرفتم.

سرمربی بارسلونا در خصوص بازیکنان خود گفت: بریث‌ویت خیلی خوب کار کرد و سزاوار این است که فرصت‌های بیشتری در ترکیب اصلی بارسلونا پیدا کند. اومتیتی در حال بازگشت به میادین است و فردا در بازی دوستانه با بارسلونا ب در میدان حضور خواهد داشت. در خصوص آراخو هم باید بگویم که نمی‌توانم اکنون ریسک کنم و او را به بازی ببرم. اگر به بازی یوونتوس نرسد قطعا به 2 بازی بعدی لالیگایی (شنبه 2 هفته آینده) خواهد رسید.

طبق صحبت‌های کومان، 2 مدافع وسط بارسلونا در حال بازگشت هستند و می‌توان از 2 هفته آنها در لیست بازیکنان دید.

کومان اظهار داشت: انتخابات بارسلونا مرا اذیت نمی‌کند. من 2 سال با بارسلونا قرارداد دارم و وقتی با این تیم قرارداد بستم می‌دانستم که انتخاباتی در پیش رو است. ما بازیکنان و مربیان باید تلاش کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی بارسلونا در خصوص بازگشت تودیبو اظهار داشت: او شاید در ژانویه بازگردد. هنوز در این خصوص با مدیریت صحبت نکرده‌ام.

سرمربی بارسلونا در پاسخ به اینکه آیا مدافع وسط یا مهاجمی در پنجره زمستانی خریداری می‌کند، گفت: اکنون زمان مناسبی برای صحبت در این خصوص نیست. اول از همه باید بدانیم که چه کسی ریاست باشگاه را پس از انتخابات برعهده می‌گیرد. دوست دارم در حال حاضر در خصوص اسم و پست‌ها صحبت کنم.

کومان تصریح کرد: مسی، مسی است. او بازیکن مهم در خط حمله ماست. اگر توپ به او برسد او همیشه تیم را به حرکت درمی‌آورد. او کیفیت بالایی در پاس‌هایش دارد. در ابتدای فصل هم عملکرد مسی همین بود. او سخت تلاش می‌کند و در خط حمله ما مهره تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول