اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ویاش بواش:بازیکنانم به حرفم عمل کردند/مارسی کار را تمام کرد

سرمربی تیم فوتبال المپیک مارسی از پیروزی مقابل المپیاکوس ابراز رضایت کرد.

ویاش بواش:بازیکنانم به حرفم عمل کردند/مارسی کار را تمام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، المپیک مارسی عاقبت موفق شد در یک مسابقه از لیگ قهرمانان اروپا برنده شود. شاگردان آندره ویاش بواش در بازی شب گذشته مقابل المپیاکوس یونان  و از هفته پنجم لیگ قهرمانان 2 بر یک برنده شدند و نخستین 3 امتیاز بازی ها را کسب کردند.

 ویاش بواش بعد از برد تیمش گفت:به شاگردانم گفتم که به بازی های قبلی نگاه نکنند و امید خود را حفظ کنند. آنها به حرفم عمل کردند. دیدید که در نیمه دوم  کار را تمام کردند

وی افزود: برای ما کسب برد بسیار اهمیت داشت. تیم روحیه اش را مجددا کسب کرد تا بیشتر و بهتر تلاش کند. در واقع امروز نتیجه تلاش خود را گرفتیم و از این بابت من بسیار خوشحال هستم.

ویاش بواش افزود:تنها تاسف من این است که چرا گل سوم را نزدیم. آنوقت در گروه از المپیاکوس بالاتر بودیم. حالا با روحیه به بازی با منچسترسیتی می رویم و امیدواریم که پورتو تلاش کند و نتیجه ای به نفع ما بگیرد.

در این مسابقه که در ورزشگاه ولودرام انجام شد، دیمیتری پایت 2 گل برای مارسی از روی  نقطه پنالتی در دقایق 55 و 75 زد. تیم یونانی نیز توسط کامارا دقیقه 33 به گل رسید.

در گروه سوم منچسترسیتی و پورتو با 13 و 10 امتیاز اول و دوم هستندوبه مرحله حذفی صعود کرده اند.

المپیاکوس با 3 امتیاز و تفاضل گل 6- در رده سوم است.المپیک مارسی نیز با 3 امتیاز و تفاضل گل -8 در رده چهارم است. این دو تیم در هفته آخر برای رسیدن به لیگ اروپا با هم رقابت می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول