اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

لوکاکو: بهترین دوران فوتبالم را می‌گذرانم

ستاره اینترمیلان که شب گذشته در بازی مقابل مونشن گلادباخ درخشان ظاهر شد عنوان کرد که بهترین دوران فوتبالی‌اش را سپری می‌کند.

لوکاکو: بهترین دوران فوتبالم را می‌گذرانم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته اینترمیلان با 2 گل روملو لوکاکو و یک گل ماتئو دارمیان به برتری 3 بر 2 مقابل بروسیا مونشن گلادباخ رسید.

لوکاکو پس از این بازی اظهار داشت: همانطور که گفتم من فقط 25 سال سن دارم و تجربه زیادی باید بدست آورم. می‌خواهم به تیمم برای پیروزی کمک کنم و در هر بازی به کمک اینتر بیایم.

وی ادامه داد: من بهترین سال‌هایم در فوتبال در اینترمیلان گذرانده‌ام. من تشکر می‌کنم از مربی‌ام آنتونیو کونته و کادر فنی و هم‌تیمی‌هایم که بسیار به من کمک می‌کنند.

لوکاکو در خصوص دقایق پایانی بازی با مونشن گلادباخ اظهار داشت: ما باید بازی را تمام می‌کردیم زمانی که 3 بر یک پیش بودیم ولی بازی از دست ما در رفت و خوشبختانه ویدیوچک به داد ما رسید.

او در خصوص عصبانتش از لائوتارو مارتینز گفت: من کمی عصبانی شدم زیرا لائوتارو و من در صحنه حضور داشتیم و نیکولا بارلا پاس نداد. من فکر می‌کنم در 40 دقیقه ابتدایی خیلی خوب حمله کردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول