اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

بویری: بعد از 6 سال حضور در نیمه نهایی به دنبال قهرمانی در لیگ کشتی هستیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی سیناصنعت ایذه گفت: به دنبال کسب عنوان قهرمانی پس از 6 سال هستیم.

بویری: بعد از 6 سال حضور در نیمه نهایی به دنبال قهرمانی در لیگ کشتی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، ملک محمد بویری در مورد اینکه بعد از نتایج دور رفت، فکرش را می‌کرد که تیمش به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود کند، اظهار داشت: سه روز مانده به مسابقات دور رفت، تیم یزد از حضور در لیگ انصراف داد و با حمایت فدراسیون کشتی و صحبتی که با مدیرعامل باشگاه داشتیم، توانستیم در لیگ شرکت کنیم. به همین دلیل نه اردویی داشتیم و نه آمادگی لازم را، به همین دلیل در دور رفت بچه ها آن کشتی‌هایی که باید را، نگرفتند و دوم شدیم.

وی ادامه داد: برای دور برگشت، سه اردو در استان اصفهان و شهرستان شاهین شهر برگزار کردیم و تیم را جمع کردیم و بچه‌ها کشتی‌های خوبی گرفتند و اول شدیم.

بویری در برنامه دایره طلایی با تشکر از فدراسیون کشتی و سازمان لیگ بابت برگزاری لیگ برتر فرنگی، در مورد اینکه آیا تیمش برای مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات تقویت خواهد شد یا نه، گفت: اگر مدیرعامل اجازه دهد تیم را تقویت خواهیم کرد چون دنبال قهرمانی هستیم. سیناصنعت 6 سال پیاپی جزو 4 تیم برتر ایران بوده و ان شاءالله که تیم را تقویت کرده و بعد از 6 سال قهرمان شویم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول