اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سرمربی پورتو: شانس‌های زیادی خلق کردیم ولی دقت ما در ضربات نهایی کافی نبود

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو و مهدی طارمی پس از بازی جذاب 4 بر 3 مقابل توندلا به ذکر ضعف‌های تیمش پرداخت و از عدم دقت مهاجمانش مقابل دروازه سخن گفت.

سرمربی پورتو: شانس‌های زیادی خلق کردیم ولی دقت ما در ضربات نهایی کافی نبود

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز پورتو در چارچوب هفته نهم مقابل توندلا به برتری 4 بر 3 رسید. طارمی، بازیکن ایرانی از ابتدا تا دقیقه 66 در میدان حضور داشت و توانست گل چهارم تیمش را نیز به ثبت رساند.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو پس از این برد گفت: ما بازی را عجیب آغاز کردیم. وقتی تمرکز شما در مسابقه‌ای به این اندازه رقابتی، در حد عالی و حداکثر نباشد،‌ گلی مثل گل اول توندلا دریافت می‌کنید. در خط تهاجمی، این جدال برای ما بازی بود که ما بیشترین موقعیت را ایجاد کردیم. ما شانس‌های زیادی را خلق کردیم ولی جلوی دروازه با دقت نبودیم.

وی ادامه داد: در فاز دفاعی ما دقایقی را به نمایش گذاشتیم که من به شخصه اصلاً لذت نبردم. من هم اکنون با بازیکنانم نیز صحبت کردم. به آنها گفتم که اصلا عادی نیست برای تیمی (توندلا) که در 8 بازی تنها 6 گل زده، حالا در خانه ما در یک بازی 3 گل می‌زند. بالاتر از همه اینها، اینکه ما در خانه 3 گل بخوریم تازگی ندارد. شاید برای تماشاگران و بینندگان فوتبال دیدن این همه گل زیبا به نظر برسد ولی برای مربیان اصلا اتفاق جالبی نیست.

کونسیسائو ادامه داد: من تصمیم گرفتم که ترکیب تیمم را تغییر دهیم زیرا که ما هر 3 روز یکبار باید بازی کنیم و من موظف هستم که بازیکنانم را آماده نگاه دارم. در دقیقه 66 که بازیکنانم را تغییر دادم، توندلا گل سوم را زد و بازی 4 بر 3 شد. ما ممکن بود در این دیدار که این همه هم گل زدیم پیروز نشویم. پس به همین خاطر تمرکز ما باید همیشه بالا باشد.

سرمربی پورتو در خصوص اینکه تیمش چرا در لیگ 13 گل در 9 بازی دریافت کرده است گفت: معمولا تیم قهرمان کمتر گل دریافت می‌کنم. من تجربه این موضوع را دارم که کمتر گل خوردن به مراتب مهمتر از کم گل زدن است. در این 3 سال،‌ ما توانستیم طی 2 سال بهترین خط حمله لیگ را داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول