اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گل: مودریچ و ایسکو تابستان از رئال می‌روند / زیدان هر طور شده پدیده مجار را می‌خواهد

شبکه تلویزیونی اسپانیایی گل، در آخرین خبر خود عنوان کرد که زیدان می‌خواهد هر طور شده پدیده مجارستانی سالزبورگ اتریش را خریداری کند.

گل: مودریچ و ایسکو تابستان از رئال می‌روند / زیدان هر طور شده پدیده مجار را می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس، با اینکه رئال مادرید و زیدان پیشتر گفته بودند که در زمستان هم خریدی نخواهند داشت ولی از روز گذشته زمزمه‌های یک خرید جذاب در اردوی رئال شنیده می‌شود.

روز گذشته آ.اس در خبری عنوان کرد که زیدان با پدیده مجارستانی سالزبورگ اتریش تماس گرفته است. سرمربی رئال مادرید می‌خواهد در پنجره زمستانی که تقریبا کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود «دومینیک سوبوسلای» را خریداری کند.

این بازیکن شدیدا مورد علاقه برخی تیم‌ها مثل آرسنال قرار گرفته ولی رئال مادرید می‌خواهد هر طور شده او یک ماه دیگر در ترکیب زیدان باشد و برای همین پروژه جذب او را آغاز کرده است.

امروز گل اسپانیا در خبری عنوان کرد که زیدان با سوبوسلای تماس گرفته و به او گفته که نقشی اساسی در ترکیب تیمش دارد و می‌خواسته که او را قانع کند که زمستان از اتریش به اسپانیا بیاید.

این شبکه تلویزیونی، همچنین ادعا کرده که فصل آینده مودریچ و ایسکو در رئال نخواهند بود و تابستان به تیمی دیگر خواهند رفت.

ایسکو به مانند خامس و بیل دیگر در ترکیب زیدان قرار نمی‌گیرد و بیشتر اوقات نیمکت نشین است. در خبرها عنوان شده بود که اگر پیشنهاد خوبی در زمستان برای ایسکو سر برسد، این باشگاه مشکلی نخواهد داشت. البته با توجه به مصدومیت‌های بازیکنان به نظر می‌رسد رئال دوست دارد تا انتهای فصل 2021 با ایسکو ادامه دهد.

از طرف دیگر مودریچ که دیگر پا سن گذاشته دوست دارد در رئال مادرید به فوتبالش خاتمه بدهد. باید دید آیا سران مادریدی به ستاره کروات خود اجازه می‌دهند که یک فصل دیگر بماند و در سانتیاگو خداحافظی کند؟

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول