اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

توخل: از تمام توان برای کسب برد استفاده می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از عزم تیمش برای کسب برد در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حرف زد.

توخل: از تمام توان برای کسب برد استفاده می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در گروه H رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 3 تیم 9 امتیازی گروه یعنی منچستریونایتد، پاری  سن ژرمن و آر.ب لایپزیگ برای کسب جواز صعود می جنگند.

هر سه تیم به خاطر تفاضل گل مختلف، در رده های اول تا سوم قرار دارند. منچستریونایتد میهمان آر.ب لایپزیگ است و سن ژرمن با باشاک شهیر بی شانس درخانه و ورزشگاه پارک دوپرنس دیدار می کند.

تیم فرانسوی البته با یک تساوی هم می تواند راهی مرحله حذفی شود اما «توماس توخل» سرمربی آلمانی تیم می گوید او و شاگردانش دنبال مساوی با تیم ترکیه ای نیستند.

به نقل از سایت یوفا، وی گفت: بسیار تلاش کردیم تا در شرایط کنونی در گروه قرار بگیریم. به خصوص در دو بازی اخیر کیفیت برتر خود را نشان دادیم. این مسابقه برای ما سومین فینال است که برای کسب برد در آن از همه توان استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: همیشه هدف ما، دست یابی به برد است. برای هر مسابقه خود را برای پیروزی آماده می کنیم. برد در این بازی به امکان صعود به عنوان تیم اول گروه را می دهد. البته اذعان می کنم مسابقه ای راحت در انتظارمان نخواهد بود.

توخل که از 2 سال قبل زمام امور تیم متمول را در اختیار دارد و فصل قبل آن را به فینال بازی ها رساند، ادامه داد:کاملا روی این موضوع تمرکز می کنیم. اینجا لیگ قهرمانان است و همه مسابقاتش سنگین و سخت هستند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول