اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

هوملس:اشتوتگارت برنامه داشت، دورتموند نه!

فرمانده خط دفاع بورسیادورتموند معتقد است یارانش به دلایل زیادی مغلوب اشتوتگارت شدند.

هوملس:اشتوتگارت برنامه داشت، دورتموند نه!

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته لحظات سختی برای بورسیادورتموند و طرفدار بیشمارش رقم خورد. تیم پرسابقه آلمانی در ورزشگاه خانگی و از بازی هفته یازدهم بوندس لیگا، 5 بر یک مغلوب اشتوتگارت، میهمانش شد. زردپوشان در حالی این شکست را پذیرا شدند که نیمه اول را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند.

اما شیرازه تیم «لوسین فاوره» در نیمه دوم از هم پاشید. «ماتس هوملس» فرمانده خط دفاع زنبورها بعد از این باخت باورنکردنی گفت: نیمه اول را خوب بازی نکردیم و با کمی خوش شانسی با تساوی یک بر یک به رختکن رفتیم اما در 45 دقیقه دوم پشت سرهم گل خوردیم. گل دوم، چهارم و پنجم دقیقا توپ از دست دادن خودمان بود که نباید هیچوقت چنین چیزی رخ می داد.

وی افزود:اشتوتگارت در اینجا فوق العاده خوب کارکرد.آنها یک برنامه خوب برای رویارویی با ما داشتند. جنگنده و هدفمند بازی کردند. در حالیکه ما چنین نبودیم.

هوملس ادامه داد:بیش از هرچیزی تمرکز نداشتیم.تلاش می کردیم کم کم وارد فضاهای بسته شویم اما فوق العاده زیاد توپ از دست دادیم. فشردگی دفاعی کافی نداشتیم و نتیجه را اینگونه واگذار کردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول