اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اضافه شدن چند مربی خارجی به دوره مربیگری اسلالوم

با درخواست فدراسیون جهانی قایقرانی مربیانی از ۳ کشور خارجی به دوره مربیگری آنلاین اسلالوم اضافه شدند.

اضافه شدن چند مربی خارجی به دوره مربیگری اسلالوم

به گزارش خبرگزاری فارس، دوره‌های مربیگری آنلاین رشته‌های کانوئینگ از 22 آذرماه به میزبانی فدراسیون قایقرانی با همکاری فدراسیون جهانی کانوئینگ آغاز شد.

پس از استقبال چشم‌گیر علاقه‌مندان داخلی و بین‌المللی، این بار فدراسیون جهانی درخواست کرد، با توجه به سطح علمی بالای دوره‌ها و علاقه‌مندی شرکت کنندگان مربیانی از چین، فرانسه و اسلواکی به دوره اسلالوم اضافه شوند. فدراسیون قایقرانی نیز با وجود ظرفیت محدود دوره‌ها، این درخواست را پذیرفت.

دوره‌های آموزش آنلاین قایقرانی که با حمایت فدراسیون‌های جهانی برگزار می‌شود، مورد استقبال مربیان و علاقه‌مندان قایقرانی در کشورهای مختلف قرار گرفته و هر دوره نسبت ادوار قبل با استقبال بیشتری رو به رو می‌شود.

پیش از این دوره مربیگری اسلالوم با حضور 28 مربی داخلی و مربیانی از ترکیه، قزاقستان، سنگاپور، فیلیپین و استرالیا برگزار می‌شد.

در ادامه دوره‌های مربیگری آنلاین کانوئینگ، دوره مربیگری کانواسپرینت تحت نظر مدرس فدراسیون جهانی کانوئینگ از فردا به میزبانی فدراسیون قایقرانی آغاز می‌شود و کمیته آموزش فدراسیون با توجه به ظرفیت محدود دوره‌ها درگیر گزینش نفرات شرکت‌کننده در دوره است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول