اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| عطایی: شرایط شهداب برای ما اهمیتی نداشت/ هیچ تیمی زنگ تفریح نیست

سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: شهدابی ‌ها چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتند، اما شرایط آنها برای ما اهمیتی نداشت.

لیگ برتر والیبال| عطایی: شرایط شهداب برای ما اهمیتی نداشت/ هیچ تیمی زنگ تفریح نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهروز عطایی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال هراز آمل مقابل شهداب یزد در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی بدی نبود. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. تیم حریف چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت، اما شرایط آنها برای ما اهمیتی نداشت و با تمام قوا بازی کردیم. سعی کردیم قبل از تعطیلات یک تمرین در قالب مسابقه داشته باشیم که این اتفاق هم افتاد. 

وی درمورد هدفگذاری تیم والیبال هراز خاطرنشان کرد: روزی که تیم را بستیم هدف مان حضور در پلی آف و قرار گرفتن در جمع 6 تیم برتر بود، اما این موضوع سبب نمی شود که با تمام توان بازی نکنیم. ما بازی به بازی پیش می رویم و تمام انرژی مان را برای بازی های بعدی به کار می گیریم، اما چیزی قابل پیش بینی نیست. مهم این است که والیبال رونق پیدا کند.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل عنوان کرد: در 15 سالی که به عنوان مربی در لیگ برتر فعالیت می کنم به یاد ندارم که هیچ لیگی حداقل در دور رفت چنین رقابت نزدیکی داشته باشد. این موضوع نشان می دهد که والیبال ما خیلی پیشرفت کرده و البته بازیکنان امسال خیلی خوب تقسیم شده اند. امسال هیچ تیمی زنگ تفریح نیست و تمام تیم ها خطرناک هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول