اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

دبیر: استقلالی ها نگران پولشان نباشند/ نصیری: مددی 4 ماه است جواب تلفن‌هایم را نمی دهد

علیرضا دبیر در پی حواشی پیش آمده در فینال لیگ برتر کشتی آزاد به کشتی گیران تیم استقلال ضمانت داد که پول هایشان پرداخت می شود.

دبیر: استقلالی ها نگران پولشان نباشند/ نصیری: مددی 4 ماه است جواب تلفن‌هایم را نمی دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته فینال لیگ برتر کشتی آزاد با قهرمان تیم بازار بزرگ ایران به پایان رسید. تیم بازار بزرگ در دو رشته آزاد و فرنگی به مقام قهرمانی رسید. 

فینال لیگ برتر کشتی آزاد با حواشی زیادی برگزار شد. مسئولین تیم کشتی استقلال در شروع بازی با رفتاری عجیب چهار کشتی گیر را در لیست بازی با بازار بزرگ نگذاشتند و سه نفر نیز با برگه پزشکی اعلام مصدومیت کردند. تیم استقلال  در مورد اعزام امیرمحمد یزدانی به مسابقات جهانی، مصدومیت یونس امامی و کشتی نگرفتن برای آنها در مرحله پایانی لیگ و همچنین ماجرای تست کرونای امیر محمدی به فدراسیون کشتی معترض بودند. این اقدام تیم استقلال که در مقابل دوربین‌های پخش زنده صدا و سیما صورت گرفت ضربه مهلکی به اعتبار فدراسیون کشتی می زد.

رییس فدراسیون با دیدن این صحنه از جایگاه ویژه سالن شهید ابراهیم هادی با فریاد به سمت کشتی‌گیران تیم استقلال گفت از مدیران تیمتان هراس نداشته باشید، پولتان را خودم می دهم کشتی بگیرید. اگر کسی هم کشتی نگیرد او را دو سال محروم می کنم.

این اقدام رییس فدراسیون خشم مسئولین تیم استقلال را درآورد تا جایی رضا یزدانی سرمربی تیم استقلال برای هدایت تیمش کنار تشک حاضر نشد و  در جشن نائب قهرمانی استقلال هم شرکت نکرد.

مسعود نصیری سرپرست و اسپانسر تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اتفاقات به وجود آمده گفت: من پول تیم را می‌دهم چرا باید دبیر لیست نفرات را بدهد؟ مددی چهار ماه است جواب تلفن من را نمی‌دهد حالا چرا باید تصمیم گیر تیم باشد؟ این کارهایی که می‌کنند باعث دلسردی من برای تیم داری می‌شود. 

وی افزود: آقای دبیر چه حقی در تیم ما دارد که کشتی‌گیران را  تهدید می کند؟ ما طبق آیین نامه می‌توانستیم با ۶ کشتی‌گیر در مسابقه حاضر شویم.

بعد از برگزاری فینال لیگ برتر کشتی شایعاتی در خصوص اینکه سرپرست استقلال قصد پرداخت باقی مانده پول کشتی‌گیران این تیم را ندارد منتشر شد.

با پیگیری خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا دبیر در این خصوص  به فارس گفت: کشتی‌گیران نگران نباشند ان شالله پول هایشان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول