اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

علیپور: پرسپولیس اراده لازم برای قهرمانی آسیا را دارد/ همه نگاهی ملی به ما دارند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما برای رسیدن به قهرمانی آسیا اراده لازم را دارد و کمتر تیمی را مانند پرسپولیس پیدا می کنید.

علیپور: پرسپولیس اراده لازم برای قهرمانی آسیا را دارد/ همه نگاهی ملی به ما دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامعلی علیپور درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس ایران قبل از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگ و پرهواداری در کشور عزیزمان و سراسر دنیا است. در چنین شرایطی انتظارها هم بالاست. با در نظر گرفتن این موضوع، پرسپولیس از ابتدای لیگ قهرمانان آسیا خوب حرکت کرده که نسبت به امکانات و شرایطی مانند کرونا این وضعیت قابل قبول است و تیم خوب و رو به جلو پیش آمد.

وی ادامه داد: همه می دانیم حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تغییر کرده اما تیم به سرعت شکل گرفت، خودش را پیدا کرد و بازی با کیفیتی را ارائه داد که این مرهون تلاش کادر فنی، به ویژه یحیی گل محمدی است که از مربیان صاحب نام فوتبال کشورمان محسوب می شود. دستیاران این مربی هم خیلی زحمت می کشند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: تیم به مرور سرعت حرکت خود را بالاتر برد و نتایج بهتری هم کسب کرد. به جرأت می گویم تمام مردم ایران پرسپولیس را تحسین کردند و تیم ما به نوعی در لیگ قهرمانان جنبه ملی پیدا کرد. مشکلات مختلفی هم در باشگاه وجود داشت که نمی توان گفت یک روز تمام می شود و همیشگی است. تمام باشگاه های دنیا هم مشکل دارند اما شاید مشکلات ما کمتر یا بیشتر با آنها متفاوت باشد.

علیپور افزود: یکی از مشکلات اصلی که خیلی مواقع به تیم چنگ می زند و ناراحتی ایجاد می کند، مسائل مالی است. حواشی هم از همین مشکلات مالی سرچشمه می گیرد. در این موضوع هم باشگاه قدم های خوبی برداشت و توانست برای رفع معضل گام بردارد. پس از تغییر مدیریت، سمیعی فضای خیلی خوبی ایجاد و مسائل مالی را تا حد زیادی رفع کرد.

وی ادامه داد: بچه ها باید به حق و حقوق طبیعی خود برسند و باید به آنها احترام بگذاریم. برخی مواقع چیزهایی مطرح می شود که واقعا خود ما با وجود حضور در باشگاه آنها را نمی بینیم و نمی شنویم. نمی دانم این مسائل از کجا می آید اما توقع بچه های ما بسیار به اندازه و به جا است. آنها در سطح یک بازیکن خوب و ایده آل تیم پرسپولیس انتظار دارند. شرایط باشگاه را درک کرده و همراه ما هستند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: کدام باشگاه را مثل پرسپولیس سراغ دارید که بازیکنانش هر چه در توان دارند درون زمین بگذارند اما سه ماه تحمل کنند و حدود ۴-۳ ماه حقوق شان را نگیرند؟ اعتراض هم نداشته باشند. شاید یکی دو تیم چنین حالتی دارند اما فکر نمی کنم نمونه ای مانند پرسپولیس وجود داشته باشد. از همه لحاظ می توانیم جمع بندی کنیم که تیم خوبی داریم که بازیکنان و مربیانش فهم و درک بالایی دارند. آنها خیلی شرایط را می سنجند و با همدیگر هماهنگ هستند.

علیپور ادامه داد: این چند روزی که در قطر بودیم خیلی به بازیکنان تیم نزدیک تر شدم و این فضای صمیمیت و همدلی خیلی ایده آل است. الان در فوتبال دنیا برای رتبه بندی و نمره دادن برای این فضا بالای ۵۰ درصد را در نظر می گیرند و این همان بحث روانی است. ۵۰ درصد دیگر هم تکنیک، تاکتیک و مسائل فنی است. بازیکنان با هم دوست و رفیق هستند و کادرفنی هم خیلی به تیم نزدیک است.  تیم بسیار شاداب است. به معنی واقعی کلمه نشان داده اند یک تیم هستند.

وی افزود: با نگاه کردن از بیرون به تیم پرسپولیس فکر می کنید یک نفر است. از بس که یک تیم است و به نظر من اکنون شرایط خیلی خوب و ایده آل است. هر کدام از بچه ها خیلی محکم می گویند قهرمان آسیا می شویم. اراده شان این است به زمین بروند و برنده شوند. با همین فکر می خوابند، غذا می خورند و تمرین می کنند. تصمیم جمعی گرفته اند که اولسان را برده و جام را به خانه ببرند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: آنها می خواهند در این شرایط کرونایی میلیون ها هوادار پرسپولیس را خوشحال و کام تمام مردم ایران را شیرین کنند. مانند اتفاقی که همین دو ماه پیش با صعود به فینال افتاد و خنده، شادی و امید به لب مردم تزریق شد. فوتبال ایران این استحقاق را دارد و باید نشان بدهد سطحش بالاتر از آسیا است.

علیپور درباره میزان امیدواری اش برای قهرمانی پرسپولیس توضیح داد: اعتقاد دارم در زمین فوتبال هزاران اتفاق پیش می آید همانگونه که در خیلی از مسابقات تیم های بزرگ دنیا هم اتفاق های عجیب و غریبی رخ داده است اما فکر می کنم این تیم استحقاق پیروزی را دارد. با نگاهی به تمام ابعاد می بینم پرسپولیس می تواند مقابل اولسان برنده شود. خواستن و اراده لازم را هم دارد. فکر می کنم می توانیم برنده شویم.

وی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی و گلزن احتمالی پرسپولیس مقابل حریف کره ای گفت: پیش بینی نتیجه و ریز شدن در جزئیات بازی خیلی سخت است اما احساس من این است تیم می برد و برنده از زمین بیرون می آید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول