اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عبدی: بزرگ کردن اولسان برای پرسپولیس استرس‌زا شد/دست یحیی روی نیمکت خالی بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم کره‌ای به اندازه‌ای که ما آن را بزرگش کرده بودیم کیفیت نداشت و همین موضوع به تیم استرس وارد کرد.

عبدی: بزرگ کردن اولسان برای پرسپولیس استرس‌زا شد/دست یحیی روی نیمکت خالی بود

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره‌ جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این تیم با صعود به این مرحله نشان داد از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد اما مقداری بین بازی‌های پرسپولیس فاصله افتاد و همین موضوع این تیم را از شرایط مسابقه دور کرد. از طرفی تیم اولسان به دلیل حضورش در کوران لیگ قهرمانان قرار داشت و تیم ما هم 3-4 بازیکن خود را در اختیار نداشت و همین شرایط وضعیت را برای پرسپولیس سخت کرده بود.

وی افزود: فکر می‌کنم تیم کره‌ای به اندازه‌ای که ما آن را بزرگش کرده بودیم کیفیت نداشت اما همین موضوع به تیم استرس وارد کرد. حریف تنها در 10-20 دقیقه ابتدایی بازی مسلط نشان داد اما در ادامه شرایط دو تیم کاملاً برابر بود. تیم اولسان پس از به ثمر رساندن گل دوم برای حفظ برتری‌اش کاملاً به لاک دفاعی رفت و هر لحظه منتظر سوت پایان بازی بود.

مربی اسبق پرسپولیس درباره دلیل اصلی تمرکز نداشتن احمد نوراللهی و مهدی شیری در صحنه‌های پنالتی توضیح داد: به هر حال آنها در یک لحظه دچار اشتباهی شدند که خودناآگاه هم بود این اتفاق هم برای خیلی از بزرگان فوتبال جهان رخ داده و کاری هم نمی‌توان انجام داد مطمئناً خود مهدی شیری الان از تمام پرسپولیسی‌ها ناراحت‌تر است. خواهش می‌کنم اگر انتقادی هم وجود داشته به شکل محترمانه‌ای نسبت به وی مطرح شود.

عبدی درباره حسرت پرسپولیسی‌ها برای از دست رفتن قهرمانی گفت: این باخت حسرت بزرگی برای ما است زیرا تیم باید دوباره کار خود را از نو شروع کند، قهرمان لیگ برتر شود از مرحله مقدماتی و مراحل حذفی صعود کند و در نهایت بار دیگر به فینال برسد. قطعاً کار برای صعود مجدد به فینال سخت است و من هم مثل تمام پرسپولیسی‌ها و هواداران این تیم دوست داشتم کار ناتمام پرسپولیس تمام می‌شد و این تیم به قهرمانی می‌رسید.

وی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها استفاده از VAR را دلیل شکست اصلی تیم‌شان می‌دانند، گفت: این سیستم برای اجرای عدالت در فوتبال استفاده می‌شود همانگونه خیلی مواقع به سود ما بوده در برخی بازی‌ها هم به ضرر ما است.  همه تیم ها از سیستم VAR سود و زیان می‌بینند و باید این موضوع را قبول کرد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره انتقاد یحیی گل‌محمدی پس از پایان دیدار لیگ قهرمانان نسبت به امکانات و زیرساخت‌های ضعیف ایران توضیح داد:‌ وقتی تیم با محرومیت سه بازیکن خود به قطر برود و شاکله‌اش تغییر کند این مسائل هم پیش می‌آید اما یحیی درست می‌گوید واقعاً در فوتبال ایران نسبت به سایر تیم‌های آسیا امکانات کمتر است. البته وقتی به چنین مرحله‌ای می‌رسید فقط باید تمرکز کنید و تمام عیب و ایرادها را به فراموشی بسپارید.

ابدی درباره در ادامه تصریح کرد: به نظر من کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس زحمت خود را کشیدند و باید برای ادامه مسابقات خود از لحاظ روحی به حالت عادی برگردند. مطمئن باشید اگر پرسپولیس حریف کره‌ای را شکست می‌داد هیچ انتقادی مطرح نمی‌شود اما اکنون با این باخت مسائل زیادی عنوان می‌شود و قبول کنیم دست یحیی روی نیمکت خالی بود و انتظار زیادی از وی وجود داشت.

وی درباره لزوم بازگشت تیم پرسپولیس به شرایط روحی و روانی مناسب عنوان کرد: تیم اکنون در فشار زیادی قرار دارد اما باید با این وضعیت کنار آمد و خیلی زود خود را برای رقابت‌های آینده آماده کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول