اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پاسور سایپا ساز جدایی کوک کرد/ حسینی در راه پیکان

پاسور کهنه کار تیم والیبال سایپا ساز جدایی از این تیم را کوک کرد و تصمیم دارد به پیکان برود.

پاسور سایپا ساز جدایی کوک کرد/ حسینی در راه پیکان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال سایپا اخیراً دستخوش تغییراتی شد و پس از کناره گیری مصطفی کارخانه از سمت سرمربیگری این تیم، ناصر شهنازی جایگزین وی شد.

سایپایی ها در اولین تجربه خود با شهنازی توانستند از سد شهرداری ورامین عبور کند. حالا شنیده می شود که امیر حسینی، پاسور کهنه کار سایپا ساز جدایی کوک کرده و در نظر دارد تا راهی پیکان شود. گفته می شود حسینی به دنبال دریافت رضایتنامه است تا بتواند در آرامش تیم خود را تغییر دهد.

باید منتظر ماند و دید که آیا مدیریت سایپا با این درخواست موافقت می کند یا خیر؛ پیش از این هم سید محمد موسوی در هفته های گذشته از جمع نارنجی پوشان سایپا جدا شد و به تیم والیبال پیاچنزای ایتالیا پیوست.

حسینی که یکی از قدیمی ترین و مسن ترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر باشگاه های کشور محسوب می شود پیش از این هم سابقه حضور در پیکان را داشته و با این تیم به افتخارات زیادی رسیده است.

پیکانی ها هم اخیراً تغییراتی در کادر فنی تیم خود داشتند و پس از جدایی ترکاشوند از جمع خودروسازان، علیرضا طلوع کیان جایگزین وی شد که او هم پس از چند هفته از این تیم جدا شده و به خاتم اردکان پیوست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول