اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان: چند بار بگم که مسی در بارسا خوشحال است / ارتباط پدری و لئو فوق‌العاده است

سرمربی بارسلونا پس از پیروزی مقابل رئال وایادولید در خصوص مسی، پدری، پیانیچ و سیستم متفاوت خود صحبت کرد.

کومان: چند بار بگم که مسی در بارسا خوشحال است / ارتباط پدری و لئو فوق‌العاده است

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا، بارسلونا مقابل رئال وایادولید به برتری 3 بر صفر رسید.

لنگله، بریت‌ویت و مسی در این جدال برای آبی‌اناری‌ها گلزنی کردند و توانستند دوباره به رده پنجم جدول لالیگا بازگردند.

رونالد کومان پس از این برد گفت: سیستمی که امروز به نمایش گذاشتیم بسیار خوب جواب داد. ما بازیکنان خوبی در میانه میدان داریم و می‌توانیم موقعیت‌های خوبی را ایجاد کنیم. امروز بازیکنانم بسیار متمرکز بازی کردند.

وی ادامه داد: ارتباط بین مسی و پدری بسیار خوب است. کاملاً طبیعی است که اگر کنار و جلوی مسی بازیکنان باکیفیت باشد، می‌تواند عملکرد خوبی از خود به اجرا گذارد.

به گزارش فارس، یکی از نکات جالب بازی، نیمکت نشینی آنتوان گریژمان در این مسابقه بود و نتوانست حتی یک دقیقه به میدان برود.

سرمربی بارسلونا در خصوص عملکرد پیانیچ که پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی رسیده بود، اظهار داشت: میرالم نمایش خوبی داشت و صبر کرد تا زمان 90 دقیقه بازی کردنش فرا برسد. در اینجا ما برای رسیدن به ترکیب یک رقابت بزرگ داریم. او در میان خطوط، نمایشی خوب از خود به جا گذاشت و در دفاع هم عالی بود. به نظرم نمایش پیانیچ بی‌نقص بود.

به گزارش فارس، بارسلونا با سیستمی متفاوت پا به میدان گذاشت از 1-3-2-4 همیشگی خود به سیستم 2-5-3 تغییر ایده داد.

کومان درباره بازی کردن با 3 دفاع در خط عقب گفت: فکر نمی‌کنم بخواهم همیشه اینگونه بازی کنم. در این بازی به این نتیجه رسیدیم که چینش بازیکنان را تغییر دهیم. می‌خواستیم در این بازی دفاع را تقویت کنیم و کناره‌ها نیز بهتر شوند. امروز نمایش بارسلونا بسیار قدرتمند و متمرکز بود و توانستیم فرصت‌های زیادی را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: ما باید استراحت کنیم. بازیکنان دیدارهای زیادی را پشت سر هم به انجام رساندند و ما باید یک وقفه داشته باشیم تا به تعطیلات کریسمس برویم. تعطیلات را به همه شما تبریک می‌گویم.

کومان گفت: ما می‌دانیم که نتیجه امروز، مهمترین اتفاق برای ما بود ولی ما مسابقه‌ای را بردیم که توانستیم خوب بازی کنیم و موقعیت‌های خوبی را نیز بسازیم.

سرمربی بارسلونا درباره مسی اظهار داشت: بارها گفته‌ام، او در اینجا خوشحال است. لئو بازیکن مهمی برای ماست و با خلاقیتش موقعیت‌های زیادی را برای ما فراهم می‌کند.

صحبت‌ها در خصوص مسی به این دلیل مهم شده که هنوز مشخص نیست آیا این بازیکن در این باشگاه می‌ماند یا خیر. او یک مصاحبه‌ای مهم با شبکه راک1 انجام داد که قرار بود یک شنبه (7دی) منتشر شود اما به صلاح دید خود بازیکن این مصاحبه یک هفته به تعویق افتاد. سوال بزرگ در باشگاه بارسلونا اکنون این است که آیا مسی می‌ماند یا می‌خواهد به تیمی دیگر منتقل شود؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول