اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

صدقی: ۹۵ درصد باشگاه‌داران نتوانستند از وام کرونا استفاده کنند/ بخشودگی اجاره بهای اماکن دولتی را اجرایی نکردند

رئیس انجمن صنفی باشگاه‌داران استان تهران گفت: با تعطیلی باشگاه‌ها، در ورودی‌های تیم ملی با مشکل مواجه خواهیم شد.

صدقی: ۹۵ درصد باشگاه‌داران نتوانستند از وام کرونا استفاده کنند/ بخشودگی اجاره بهای اماکن دولتی را اجرایی نکردند

کاوه صدقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و مشکلات باشگاه‌داران در روزهای کرونایی اظهار داشت: مشکل فقط تعطیلی باشگاه‌ها نیست. آنچه که به آن نگاه نمی‌شود، فعالیت ۳۲ هزار باشگاه است. افزایش سرانه ورزشی و زیرساخت‌ها روی دوش بخش خصوصی است اما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که به این بخش توجه نمی‌شود.
وی افزود: ما از کرونا رد شویم، تازه وارد بحران می‌شویم. در حالی که دولت گفته بود نیم میلیارد در هر اشتغال هزینه می‌کند اما این روزها شاهد تعطیلی باشگاه‌ها هستیم.
رئیس انجمن باشگاه‌داران استان تهران خاطرنشان کرد: وزارت ورزش، شهرداری و وزارت کار باید به این موضوع جدی نگاه کنند. در سیستم کارا وامی برای باشگاه‌داران در نظر گرفته شده اما سیستم به قدری پیچیده است که ۹۵ درصد باشگاه‌داران نتوانستند از این وام استفاده کنند.
وی یادآور شد: به باشگاه‌داران اعلام شده بود باید فروردین و اردیبهشت پرسنل خود را بیمه می‌کردند؛ در حالی که در آن زمان باشگاه‌ها تعطیل بودند. این وام‌ها باید به گونه‌ای باشد که کارها را تسهیل کند و قابل دریافت باشد.
صدقی با بیان اینکه بخشودگی‌ها در اجاره‌بها اعمال نشده، خاطرنشان کرد: برای اماکنی که مالک آنها دولتی است، هیات وزیران مصوبه داد که سال ۹۹ اجاره‌ها بخشیده شود اما این بخشودگی‌ها را ندادند و با یک مدل خاص دیگر از زیر این مصوبه در می‌روند.
رئیس انجمن صنفی باشگاه‌داران تهران با تاکید بر اینکه تعطیلی باشگاه‌ها در ورزش قهرمانی هم تاثیر می‌گذارد، تصریح کرد: فدراسیون‌ها امکانات ویژه ندارند و آنها به دنبال ورزشکاری هستند که به سطح خوب برسد. فدراسیون بهترین‌ها را جدا می‌کند اما این بهترین ها کجا باید پرورش پیدا کنند؟ بنابراین من فکر می‌کنم ما در آینده در ورودی ملی‌پوشان هم دچار مشکل شویم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول