اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اکبری: آرامش شریفی برای‌مان مهم بود/ او اصرار داشت به ترکیه برود

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با توجه به اینکه آرامش خیال مرتضی شریفی برای‌مان مهم بود، رضایتنامه وی را صادر کردیم.

اکبری: آرامش شریفی برای‌مان مهم بود/ او اصرار داشت به ترکیه برود

پیمان اکبری، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد تصمیم نهایی برای جدایی مرتضی شریفی از این تیم اظهار داشت: مرتضی شریفی یکی از بازیکنان خوب سرمایه و عاشق والیبال است که  در تیم ملی هم حاضر بوده اما با توجه به تمایل و اصرارش به لژیونر شدن و حضور در باشگاه‌های خارجی برای ادامه بازی مخصوصاً لیگ ترکیه شرایط طوری شد که مجبور شویم نسبت به جدایی مرتضی رضایت دهیم. 

وی افزود: با توجه به اینکه باید شریفی در آرامش فکری و روحی باشد و با خیال راحت به بازی‌اش ادامه دهد در مجموع ما و باشگاه تصمیم گرفتیم رضایتنامه وی را صادر کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: چنانچه مرتضی بخواهد به جز لژیونر شدن و بازی در تیم‌های خارج از کشور در تیمی ایرانی بازی کند، قطعاً در این شرایط آن تیم، تیم زادگاهش شهرداری ارومیه است، چرا که مدیریت باشگاه تا به امروز به تمامی تعهداتش نسبت به این بازیکن عمل کرده است. برای مرتضی شریفی بازیکن خوب و آینده دار آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول