اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

استکی: مشکل تمرینی با کاراته نداریم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: هیچ مشکل خاصی در خصوص برگزاری دو اردوی بوکس و کاراته وجود ندارد.

استکی: مشکل تمرینی با کاراته نداریم

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز دور جدید اردوی تیم ملی بوکس، اظهار داشت: مرحله ششم اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان که 18 روزه است با حضور چهار بوکسور از روز گذشته در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب استارت خورد. شاهین موسوی، دانیال شه‌بخش، امید احمدی‌صفا و باقر فرجی بوکسورهای حاضر در این اردو هستند. احسان روزبهانی، مسلم مقصودی، پوریا امیری و میثم قشلاقی هم که با اجازه از کادرفنی در روز نخست تمرینات حاضر نبودند و طی روزهای آتی به اردو اضافه می‌شوند.

وی افزود: پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی در اوزان مختلف، نفرات برتر این مسابقات (در هر وزن یک بوکسور) به جمع اردونشینان اضافه خواهند شد.

تمرینات تیم‌های ملی بوکس و کاراته همزمان در سالن شماره 9 مجموعه انقلاب برگزار می‌شود که در این رابطه نیز استکی در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات دو تیم تداخلی با یکدیگر خواهند داشت، تاکید کرد: سالن شماره 9 به دو قسمت مجزا تقسیم شده است و هیچ مشکل خاصی در خصوص برگزاری دو اردوی بوکس و کاراته وجود ندارد. البته تیم ملی بوکس در همین سالن، چهار اردو برگزار کرده است. برای انجام تمرین دو فدراسیون هماهنگی لازم را انجام خواهند داد تا ساعت‌ها تمرین نیز با هم تداخل نداشته باشد. 

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول