اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

آغاز اردوی پاراتیروکمان از فردا در کیش/ کهتری: جواب اعتماد مسئولان را در پارالمپیک توکیو می‌دهیم

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: امیدوارم از اردوهای که در جزیره کیش برای ملی‌پوشان تدارک دیده می‌شود به خوبی استفاده کنیم و با نتایج خوب در پارالمپیک جواب اعتماد مسئولان را بدهند.

آغاز اردوی پاراتیروکمان از فردا در کیش/ کهتری: جواب اعتماد مسئولان را در پارالمپیک توکیو می‌دهیم

مجید کهتری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آغاز دور جدید اردوی تیم ملی پاراتیروکمان در جزیره کیش اظهار داشت: مرحله دوم اردوهای دو هفته‌ای‌‌مان با هماهنگی‌های فدراسیون تیراندازی با کمان در کیش برگزار خواهد شد. 5 ورزشکار و 3 نفر از اعضای کادر فنی هشتم دی ماه وارد اردو می‌شوند. از همه تست کرونا می‌گیرند و بعد در اتاقشان قرنطینه خواهند شد. اگر مشکلی بابت کرونا نداشته باشند، از صبح 9 دی تمرینات شروع می‌شود و 23 دی ماه به پایان می‌رسد.

وی در مورد فاصله یک ماهه بین اردوی اول و دوم عنوان کرد: ورزشکاران حتی در مواقعی که اردوها برگزار نمی‌شود، برای انجام تمرینات تکنیکی و بدنسازی‌شان به صورت مستمر با کادر فنی و مربیان ارتباط دارند و تمام عملکرد بچه‌ها ارزیابی و رصد می‌شود.

کهتری با اشاره به اینکه باید به بهترین وجه از اردوهای آماده‌سازی برای بالا بردن سطح فنی نفرات اردونشین بهره ببریم، خاطرنشان کرد: امکاناتی مناسب و ایده‌آلی در اختیار تیم ملی گذاشته شده و این شرایط آب و هوایی را نمی‌توان در جای دیگری پیدا کرد. امیدوارم از اردوهای که در کیش برای ملی‌پوشان تدارک دیده می‌شود، به خوبی استفاده کنیم. بچه‌ها هم با عملکرد و نتایج خوب در پارالمپیک توکیو جواب اعتماد و حمایت‌های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تیراندازی با کمان را بدهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول