اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اعتراض فوتبال بم به داوری/جعفری: نظر داور با فشار بازیکنان ذوب‌آهن تغییر کرد

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم به داوری بازی با ذوب‌آهن معترض شد.

اعتراض فوتبال بم به داوری/جعفری: نظر داور با فشار بازیکنان ذوب‌آهن تغییر کرد

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی روز جمعه برگزار شد که شهرداری بم و ذوب‌آهن به تساوی بدون گل رضایت دادند، این در حالی است که یک گل شهرداری بم مردود اعلام شد، همین موضوع اعتراض سرمربی این تیم را به دنبال داشت.

مرضیه جعفری در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: بحث ما این است که چرا یکسری اشتباهات به ضرر یک تیم و برخی چیزها به نفع تیم دیگر است؟ ما از این موضوع ناراحتیم.

وی افزود: من نمی‌گویم داور مغرضانه قضاوت کرده اما اینکه توپ گل می‌شود، داور و کمک داور این موضوع را می‌پذیرند اما وقتی بازیکنان حریف روی داور و کمک داور می‌ریزند و فشار می‌آورند بعد نظر آنها تغییر می‌کند، این سوال است.

سرمربی شهرداری بم خاطرنشان کرد: ما این همه هزینه می‌کنیم برای اینکه هنوز به هماهنگی نرسیده‌ایم گل زدن برای ما سخت شده اما نباید حق ما خورده شود. ما یک باخت هم در لیگ داشتیم اما به این موضوع اعتراض نکردیم چون حق‌مان بود اما در خصوص بازی با ذوب‌آهن کارشناس داوری انجام شد که گل درست بود.

وی افزود: ما امسال بازیکن از دست داده و تمریناتمان را دیر شروع کردیم همه اینها را به گردن می‌گیریم اما بازی با ذوب‌آهن کاملاً یک طرفه بود، حتی می توانید این موضوع را از داور هم بپرسید. وقتی ۲۰ بازیکن در یک زمین باشند این یعنی چه؟ ما گل‌های زیادی داشتیم که قبلا پذیرفته نشد اما گل در بازی با ذوب‌آهن تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول