اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کناره‌گیری عباس آقاکوچکی از ریاست انجمن بسکتبال ناشنوایان

عباس آقاکوچکی به خاطر مشغله زیاد کاری از سمت ریاست انجمن بسکتبال ناشنوایان استعفا داد.

کناره‌گیری عباس آقاکوچکی از ریاست انجمن بسکتبال ناشنوایان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که عباس آقاکوچکی از سال 93 مسئولیت انجمن بسکتبال ناشنوایان کشورمان را عهده‌دار بود امروز (دوشنبه هشتم دی ماه) از این سمت کناره‌گیری کرد.

هم‌اکنون اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان کشورمان در سال 99 با سرمربی‌گری محمدرضا آقاکوچکی و حضور 22 ورزشکار برای شرکت در مسابقات انتخابی بازی‌های المپیک ناشنوایان در سالن چند منظوره فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در حال برگزاری است.

به نظر می رسد کناره‌گیری عباس آقاکوچکی از انجمن بسکتبال ناشنوایان به خاطر مشغله‌های زیاد کاری است. وی هم اکنون سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان است و چند روز قبل هم به عنوان سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر انتخاب شد.

وی در رابطه کناره‌گیری از مسئولیت انجمن بسکتبال ناشنوایان، اظهار داشت: با توجه به موافقت حضور تیم بسکتبال ناشنوایان در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی بازی‌های المپیک ناشنوایان، پس از سالیان سال حضور تیم بسکتبال ناشنوایان در مسابقات بین‌المللی آغاز شده و قرار است تا برنامه‌های آماده سازی این تیم یکی پس از دیگری با نظم خاصی تشکیل شود.

آقاکوچکی خاطرنشان کرد: از طرفی نیز به تازگی مسئولیت اداره انجمن بسکتبال با ویلچر دوباره به عهده من گذاشته شده است و برای جلوگیری از احتمال تداخل و فعالیت این دو رشته، از سمت خودم در انجمن بسکتبال ناشنوایان کناره‌گیری می‌کنم تا ان شاالله از این بابت هیچ مشکلی برای هیچ از این دو قشر زحمتکش ورزش به وجود نیاید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول