اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی ترکیب احتمالی بارسلونا؛ نگاه‌ها به گریژمان در شب سکونشینی مسی

کومان در حالی به مصاف ایبار می‌رود که مسی را در اختیار نداشته و تاکنون بارسا به این تیم در لالیگا نباخته است.

بررسی ترکیب احتمالی بارسلونا؛ نگاه‌ها به گریژمان در شب سکونشینی مسی

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب هفته شانزدهم پس از 4 روز تعطیلی به دلیل سال نو و کریسمس، بارسلونا میزبان ایبار در ورزشگاه نیوکمپ است.

در این جدال مسی با نظر کومان حضور ندارد و بیشتر در تعطیلات سال نو مانده است. او امروز قرار است از آرژانتین به اسپانیا بیاید و اگر همه چیز بر سر زمانش رخ بدهد، تماشاگر بازی در نیوکمپ خواهد بود و روی سکوها خواهد نشست.

کومان بدون مسی در پی پیروزی است و نمی‌خواهد آمار بدون شکست بارسا مقابل این تیم را تغییر دهد. طی 12 دیدار گذشته، بارسلونا به 11 برد و یک تساوی دست یافته است و کومان دلش نمی‌خواهد اولین باخت تاریخ بارسا مقابل این تیم در کارنامه‌اش ثبت شود.

اسپورت در جلد امروز خود از گریژمان و کوتینیو به عنوان مهره اصلی بارسلونا صحبت کرد و این بازی را برای آنان مهم خواند. دمبله نیز چراغ سبز پزشکی دریافت کرده و پس از چند بازی دوباره به لیست کومان بازگشته است.

البته موندو در بررسی ترکیب خود از این بازی نوشت که پیانیچ به مانند جدال قبلی بارسا جای بوسکتس را در میدان می‌گیرد و بارسا با سیستم 2-5-3 بازی خواهد کرد و کوتینیو نیمکت نشین خواهد بود. موندو نوشت که گریژمان و بریث‌ویت در خط تهاجمی بازی خواهند کرد و پشت سر خود پدری، دی‌یونگ، پیانیچ، دست و فیرپو خواهند بود.

بارسلونا پس از باخت عجیب مقابل یوونتوس کمی پیشرفت کرده و با سیستم و انگیزه متفاوتی پا به میدان می‌گذارد. این تیم در 4 بازی اخیر خود به 3 برد (وایادولید – سوسیداد – لوانته) و یک تساوی ( والنسیا) دست یافت و درخشش کومان به شکلی بود که رسانه‌ها از داستان خوش تن‌تن در نیوکمپ سخن گفتند. (می‌توانید در اینجا بخوانید)

ایبار اما در 2 بازی اخیر خود مقابل رئال مادرید و آلاوس شکست خورده است و روحیه مناسبی برای انی بازی ندارد. این تیم در 6 بازی اخیر خود 7 گل دریافت کرده و با اینکه در رده هفدهم جدول قرار دارد اما هشتمین خط دفاع برتر لالیگا را به ثبت رسانده است.

به نظر می‌رسد مهاجمان بارسلونا در شبی که مسی را در ترکیب نمی‌بینند باید مقابل مدافعان ایبار هوشیار باشند و بتوانند به گلزنی دست یابند.

جرارد پیکه، آنسو فاتی و سرخیو روبرتو مصدومان بارسا و آلبا به دلیل محرومیت به علت کارت زرد در این بازی حضور ندارد.

ترکیب احتمالی بارسا از نگاه اسپورت به شرح زیر است:

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول