اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

خسرویار: کمپ تمرینی کوراش امروز در بجنورد افتتاح می‌شود

دبیر انجمن کوراش ایران گفت: امروز با آغاز اولین مرحله اردوی تیم ملی کوراش مردان در بجنورد، کمپ اختصاصی این رشته در بجنورد افتتاح می‌شود.

خسرویار: کمپ تمرینی کوراش امروز در بجنورد افتتاح می‌شود

کوروش خسرویار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه با آغاز اردوی تیم ملی کوراش در بجنورد، کمپ تیم‌های ملی هم افتتاح می‌شود، اظهار داشت: نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کوراش برای شرکت در بازی‌های داخل سالن 2021 آسیا در تایلند از امروز (شنبه 13 دی ماه) در کمپ‌ تیم‌های ملی کوراش به میزبانی شهرستان بجنورد آغاز می‌شود. از ابتدای سال 99 یک سالن در اختیار انجمن کوراش قرار گرفت که کارهای عمرانی فاز اول که فقط سالن تمرینی است را انجام دادیم و کمپ بین‌المللی آسیا در بجنورد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: فاز دوم با همت استانداری خراسان شمالی و وزارت ورزش و جوانان استارت خواهد خورد. در جنب این سالن تمرین همچنین قرار است کمتر از یک‌سال دیگر مجموعه‌های خوابگاه، غذاخوری و سالن بدنسازی ساخته ‌شود.

دبیر انجمن ‌کوراش با اشاره به اینکه خیلی از کشورهای آسیایی متقاضی حضور در اولین کمپ بین المللی در رشته کوراش هستند، عنوان کرد: یک سری از امکانات و تجهیزات را فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا در اختیار این کمپ خواهند گذاشت. افتتاح این کمپ اردویی برای کشورمان ارز آوری خوبی خواهد داشت. بر همین اساس برنامه‌ریزهایی داشتیم تا بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو با اکثر کشورهای مختلف اردوی‌های تدارکاتی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کوراش ایران جز دو کشور برتر و قدرتمند دنیاست، خیلی از کشورهای درخواست داشتند تا با ما اردوی مشترک را داشتند. 

خسرویار در خصوص اینکه از سوی فدراسیون جهانی کوراش افتتاح این کمپ به ایران واگذار شده است، خاطرنشان کرد: بعد از حضور کوراش در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، خیلی از کشورها علاقمند سرمایه‌گذاری در رشته کوراش شدند. حتی ازبکستان هم متقاضی ساخت کمپ تمرینی بود که از طرف فدراسیون جهانی راه‌اندازی این طرح به ایران واگذار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول