اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

علی‌نژاد: اسکی باید در حوزه قهرمانی پویا شود/فاصله زیادی با دنیا داریم

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: اسکی باید با برنامه‌ریزی حرفی برای گفتن داشته باشد.

علی‌نژاد: اسکی باید در حوزه قهرمانی پویا شود/فاصله زیادی با دنیا داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی علی‌نژاد درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی، اظهار داشت: به آقای نظریان تبریک می‌گویم و از افتخاری به خاطر ریاست ۴ ساله تشکر می‌کنم. مجموعه اسکی، دیرپا و قدیمی است که ریشه در سالیان دور دارد.

وی افزود: اسکی در ایران ریشه‌دار است اما در حوزه قهرمانی جایگاه خودمان را پیدا نکرده و فاصله زیادی با دنیا داریم. این رشته با برنامه‌ریزی منسجم می‌تواند در ورزش قهرمانی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. امیدوارم در ۴ سال آینده نتایج بهتری داشته باشیم و اینطور نباشد در رویدادها نظاره‌گر دیگران باشیم.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: استعدادیابی، انتخاب صحیح ورزشکار و داشتن مربیان توانمند از مهمترین مسائل است. برای رسیدن به این هدف همه باید کمک کنند. مربیان، استان‌ها، باشگاه‌ها، دستگاه‌ها و ... نقش مهمی دارند. توقع دارم فدراسیون در حوزه قهرمانی برنامه پویا داشته باشد. برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد که به مدال ختم شود. 

علی‌نژاد افزود: متاسفانه در ورزش زمستانی فقط در اسکی فعال بودیم که جدیدا هاکی روی یخ هم فعال شده است. فدراسیون باید روی ورزش‌های دیگر هم نظر داشته باشد. امیدوارم نظریان با این آرا بتواند توفیقات خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول