اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قنبرزاده: رئیس آینده فدراسیون باید حتما برنامه اقتصادی داشته باشد/حضور فوتبالی‌ها در انتخابات اتفاقی مبارک است

مدیرعامل اسبق باشگاه نفت تهران گفت: رئیس جدید فدراسیون و تیم همراهش باید حتما پلن اقتصادی داشته باشند.

قنبرزاده: رئیس آینده فدراسیون باید حتما برنامه اقتصادی داشته باشد/حضور فوتبالی‌ها در انتخابات اتفاقی مبارک است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، منصور قنبرزاده بعد از ثبت نام برای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فرآیند ثبت نام کاملا مشخص بود و من قبل از آن هم به صورت الکترونیکی ثبت نام کردم. بنده نایب رئیس اول عزیزی خادم و به عنوان نایب رئیس دوم آقای بهاروند ثبت نام کردم.

وی در خصوص اینکه مهره کلیدی 2 نفر در انتخابات است گفت: اصلا این مباحث نیست. من 35 سال در وزارت نفت مسئولیت ورزشی داشتم و یک دوره 4 ساله عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و 8 سال هم عضو هیات رئیسه سازمان لیگ بودم و 10 سال نیز در باشگاه نفت تهران مدیرعامل بودم و شاید به خاطر همین تجربیات و به زعم دوستان بتوانم کمک کنم.

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص پیش‌بینی اش از انتخابات یادآور شد: رئیس فدراسیون و تیم همراهش باید حتما پلن اقتصادی داشته باشند. از شما اجازه می‌خواهم عزیزان ابتدا برنامه‌های خود را ارائه بدهند چون این موضوع مفصل است و در چند دقیقه نمی‌شود در موردش صحبت کرد.

قنبرزاده در خصوص حضور علی کریمی در انتخابات عنوان کرد: یکی از افتخارات در این دوره این است که فضا باز شده تا فوتبالی‌ها بیایند. من چند لحظه  علی کریمی را دیدم و او می‌گفت بعد از 10 سال پایم را در فدراسیون گذاشتم. تعداد قابل توجهی از فوتبالی‌ها و حتی اعضای سابق تیم ‌های ملی در هیات رئیسه ثبت نام کردند و این افتخار مبارک و میمونی است.

وی در خصوص اینکه فدراسیون جدید چالش‌های مالی جدید را چگونه باید از پیش بردارد گفت:شما به عنوان نمایندگان رسانه ها  باید از کاندیاداهای ریاست پلن اقتصادی را بخواهید تا توضیح بدهند.همانطور که گفتم این بحث بسیار مفصل است و نمی‌شود در یکی دو دقیقه پیرامون آن صحبت کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول