اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی فولاد: بازی سختی مقابل مدعی قهرمانی داریم/ به دنبال نتایج بهتر از پارسال هستیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سپاهان تیمی است که همه می‌دانند کیفیت بازیکنانش در چه سطحی است و مدعی قهرمانی است، می‌دانیم‌ بازی سختی داریم.

مربی فولاد: بازی سختی مقابل مدعی قهرمانی داریم/ به دنبال نتایج بهتر از پارسال هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: می‌دانیم بازی سنگینی پیش رو داریم با تیم خوب و پرمهره سپاهان بازی داریم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: سپاهان تیمی است که همه می‌دانند کیفیت بازیکنانش در چه سطحی است و مدعی قهرمانی است، می‌دانیم‌ بازی سختی داریم اما ما هم فولاد هستیم.

وی ادامه داد: به دنبال نتایج بهتر از پارسال هستیم، مطمئن باشید می‌جنگیم و به تک تک بازیکنان و تیممان ایمان داریم؛ امیدوار هستم بازی خوبی باشد و هر تیمی نسبت به عملکرد و کیفیتش مستحق پیروزی است، به حقش برسد.

هاشمی‌نسب در مورد محرومان و مصدومان فولاد گفت: محروم نداریم، شرایط تیم خوب است و مصدومان آنچنان نیستند که ما را نگران کند.

مربی تیم فوتبال فولاد در مورد عملکرد نوسانی فولاد بیان داشت: ما هم مثل سپاهان، یک بازی می‌برند، یک بازی مساوی می‌کنند، یک بازی از اشتباهات داوری سود می‌کنند و اتفاقات فوتبال است؛ در سه بازی اخیر از اشتباهات داوری ضرر دیدیم، امسال تیم‌ها نزدیک به هم هستند، تلاش می‌کنیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم، استفاده کنیم و از کورس عقب نباشیم.

وی در پایان در مورد داوری گفت: به شرافت، صداقت و عدالت داوری ایمان داریم، قطعا اگر تیمی به جز فولاد در بازی‌های اخیر از داوری ضرر دیده بود، سر و صدا می‌کرد؛ سپاهان تیم قابل احترامی است و اگر آن‌ها مانند ما ضرر کرده بودند، سر و صداها در می‌آمد؛ فردا می‌جنگیم و امیدوار هستیم بازی عادلانه‌ای باشد

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول