اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فتاحی: از اعتماد آجورلو به جوان‌ها تشکر می‌کنم

سرپرست اسبق کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:از آقای آجورلو تشکر می کنم که به جوان‌ها اطمینان کردند و امیدوارم در صورت انتخاب بتوانم به فوتبال کمک کنم.

فتاحی: از اعتماد آجورلو به جوان‌ها تشکر می‌کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید فتاحی بعد از خروج از فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قول می‌دهم اگر انتخاب شدم در دور بعد یک استیج خوب برای شما خبرنگاران بگذرم و یک برنر هم برای تبلیغات و درآمدزایی فدراسیون نصب کنم تا از شما یک پذیرایی خوب صورت بگیرد.

وی افزود: از آقای آجورلو تشکر می کنم که به جوان‌ها اطمینان کردند و امیدوارم در صورت انتخاب بتوانم به فوتبال کمک کنم.

وی در خصوص مشکلات متعدد مالی فدراسیون گفت: ان شاالله همه باید کمک کنند. الان همه چیز دست مجمع است و امیدوارم انتخاب‌های درست انجام شود. امیدوارم همه برای موفقیت فوتبال پیگیری کنند و هیات های فوتبال و استان‌ها و  بقیه اعضا به هم کمک کنند.

فتاحی در خصوص شانس آجورلو و اینکه معمولا پیش از انتخابات رایزنی‌هایی صورت می‌گیرد عنوان کرد: صد در صد رایزنی‌هایی از طرف افراد مختلف صورت می گیرد و ان شاالله مجمع اعتماد کند و این اتفاق رخ بدهد و ما انتخاب شویم.

سرپرست اسبق کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا ایران توانایی میزبانیجام ملت‌های آسیا را دارد عنوان کرد: شما شک نکنید که ایرانی‌ها همیشه کارهای سخت می‌کنند. امیدوارم بتوانیم میزبان جام ملت‌های آسیا باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول