اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پیرلو:‌ عزم راسخ و عطش پیروزی در DNA یوونتوس است / امیدوارم مصدومیت دیبالا جدی نباشد

سرمربی یوونتوس پس از پیروزی سخت مقابل ساسولو از مصدومیت دیبالا و مک‌کنی صحبت کرد و از جدال حساس مقابل اینتر و عطش پیروزی بازیکنانش سخن گفت.

پیرلو:‌ عزم راسخ و عطش پیروزی در DNA یوونتوس است / امیدوارم مصدومیت دیبالا جدی نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته هفدهم سری‌آ ایتالیا یوونتوس میزبان ساسولو قرار گرفت و در شب مصدومیت وستون مک‌کنی و پائولو دیبالا و درخشش رونالدو به برتری 3 بر یک رسید.

آندره‌آ پیرلو در نشست خبری پس از مسابقه با ساسولو در خصوص مصدومان تیمش گفت: دیبالا با یک مصدومیت جزئی در رباط زانو مواجه شده و باید دید در چند روز آینده تست‌های پزشکی چه چیزی به ما نشان می‌دهد. امیدوارم جدی نباشد و دیبالا خیلی زود به ترکیب بازگردد. مک‌کنی نیز از قبل در ناحیه عضلانی مشکل داشت و وقتی در میانه بازی پشت پای درد گرفت، او را تعویض کردیم.

وی ادامه داد: برای ما خیلی مهم بود که بتوانیم حس ثبات را با پیروزی مقابل ساسولو به تیم القا کنیم. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد پیروزی برابر میلان هیچ مفهومی نداشت.

سرمربی یوونتوس اظهار داشت: در این مسابقه در برخی اوقات خیلی کند بودیم ولی توانستیم کمی با عزم بیشتر و سازماندهی بهتر این ضعف را پوشش دهیم. ما نشان دادیم در ادامه این مسابقه که عطش پیروزی داریم و می خواهیم برنده شویم.

پیرلو درباره مسابقه حساس هفته آینده مقابل اینترمیلان گفت: این بازی‌ها برای همه جذاب و دیدنی خواهد بود. اینترمیلان به مقدار زیادی توانسته تمرکز و جنگندگی خود را افزایش دهد. ما قهرمان ایتالیا هستیم و به این مسابقات عادت داریم. بنابراین پس از دیدار در جام حذفی خودمان را آماده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما یوونتوس هستیم و در هر بازی فشار زیادی باید روی ما باشد. ما هر مسابقه را به مانند یک فینال می‌بینم و می‌خواهیم تا انتهای فصل چنین کاری را ادامه دهیم. عزم راسخ و عطش پیروزی در خون و DNA یووه است. ما شاید در یک بازی خوب یا بد بازی کنیم یا مثلا بتوانیم کیفیت خودمان را بهتر کنیم اما چیزی که در یوونتوس تغییر نمی‌کند عزم راسخ است که هیچ وقت کم نمی‌شود.

انتهای پیام/‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول