اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مهدی‌پور: بوکسوری که زنگ تفریح شود به مسابقات جهانی‌ نمی‌بریم

سرمربی تیم بوکس جوانان گفت: بوکسوری که در مسابقات جوانان جهان برای حریفان زنگ تفریح باشد را به لهستان نخواهیم برد.

مهدی‌پور: بوکسوری که  زنگ تفریح شود به مسابقات جهانی‌ نمی‌بریم

مهدی‌پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آغاز تمرینات تیم بوکس جوانان در کیش، اظهار داشت: اردوی دوهفته‌ای را در کیش برای ملی پوشان در نظر گرفتیم. هم اکنون در جزیره می‌توانیم به نحو مطلوب و مناسبی تمرینات میدانی را داشته باشیم. برهمین اساس امروز از اعضای کادر فنی و ملی‌پوشان تست PCR گرفته شد و فردا (چهارشنبه 24 دی ماه) تمرینات را آغاز می‌کنیم. طبق برنامه‌ریزی که داشتیم اردوهای آماده‌سازی تیم جوانان تا اردیبهشت 1400 برای شرکت در مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت. بر اساس اعلام فدراسیون جهانی به طور حتم این مسابقات در لهستان برگزار می شود. 

وی در پاسخ به این سوال که چند بوکسور به لهستان اعزام می‌شوند، تاکید کرد: برای اردوی کیش 12 نفر را دعوت کرده‌ایم. در هر مرحله از اردو تعدادی از نفرات کمتر می‌شوند تا به 10 بوکسور برسند. باید با تمرکز جلو برویم و نفرات را به بهترین شکل آماده مسابقات جهانی کنیم. امکان دارد در 10 وزن، 6 نفر  را به لهستان اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان با اشاره به اینکه نفراتی به مسابقات اعزام می شوند که در حد و اندازه جهانی باشند، خاطرنشان کرد: برای کادر فنی خیلی مهم است که نفراتی به مسابقات جهانی اعزام شوند تا عملکرد و توان زیادی برای مصاف با حریفان خود در این رقابتهای سطح بالا داشته باشند. بوکسوری که در مسابقات جوانان  جهان برای حریفان زنگ تفریح باشد را به لهستان نخواهیم برد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول