اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عبدیان:دربی 3 بر صفر به سود استقلال می شود/ پستم در فضای مجازی فقط جواب آقایان بود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: نظر شخصی من این است که استقلال 3 بر صفر برنده دربی می شود.

عبدیان:دربی 3 بر صفر به سود استقلال می شود/ پستم در فضای مجازی  فقط جواب آقایان بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی عبدیان پیش از آغاز دیدار دربی 94  اظهار داشت: بازی خوبی خواهد شد و به نظر من این دیدار 3 بر صفر به سود استقلال خواهد شد. این نظر شخصی من است.

وی در خصوص اینکه آیا این نتیجه رویایی نیست گفت: من نظر خودم را اعلام کردم.

عضو هیات مدیره استقلال تاکید کرد: در خصوص اینکه برای این بازی پاداش در نظر گرفته است عنوان کرد: این پاداش را باشگاه گذاشته است.

عبدیان در خصوص اینکه خیلی ها گفتند کاش وی در فضای مجازی با باشگاه پرسپولیس وارد کری نمی شد گفت: من فقط جواب دادم و نظری ندارم.

وی در خصوص انتقادات از این پست ها گفت: کسی مصاحبه نکرده است. نظر آقای فکری و گل محمدی که در مورد این موضوع صحبت کردند محترم است.

عضو هیات مدیره استقلال با تاکید بر اینکه از فکری حمایت می کنند عنوان کرد: قطعا ما او را انتخاب کردیم که از وی حمایت کنیم.

عبدیان در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفته بود مگر قرارداد ویلموتس را شکوری امضا نکرده بود گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم.این موضوع را فدراسیون فوتبال باید جواب بدهد و من کاره ای نیستم.

وی در خصوص بدهی های استقلال گفت: کدام بدهی؟هیچ مشکلی به وجود نیامده و کسی از ما چیزی نخواسته است. بدهی وجود دارد ولی الان کسی پولی نخواسته است.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا استقلال در نقل و انتقالات برنامه ای دارد یا خیر گفت: هر بازیکنی را کادر فنی بخواهد جذب می کنیم ولی فعلا چیزی از ما نخواسته اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول