اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باصفا: گل زود هنگام زدیم، نساجی عصبانی شد/ داور می‌توانست بازیکن حریف را اخراج کند

هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: داور می‌توانست به بایرامی کارت زرد بدهد و با توجه به اینکه او یک کارت داشت اگر این اتفاق می‌افتاد اخراج می‌شد.

باصفا: گل زود هنگام زدیم، نساجی عصبانی شد/ داور می‌توانست بازیکن حریف را اخراج کند

ایمان باصفا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی ماشین سازی مقابل نساجی اظهار داشت: در این بازی  هر دو تیم برای سه امتیاز به زمین آمدند. تیم نساجی و  کادرفنی آن در شرایط خوبی قرار نداشت و از ابتدا رو به بازی فیزیکی و درگیرانه آورد. ما هم طبق معمول نمایش خوبی داشتیم و حقمان در این بازی مساوی نبود. روی غفلت گل خوردیم و باید بازی را حداقل با همان یک گل می‌بردیم.

وی ادامه داد: ما گل زود هنگام زدیم و این باعث شد تیم حریف عصبانی شود. آن‌ها تلاش می‌کردند که جنگ‌ها را ببرند و این مساله باعث شد من در یک درگیری مصدوم شوم. این اتفاق ناخواسته بود و هردو طرف برای تصاحب توپ رفتیم. بعد از عکسبرداری و تستی که دادم مشخص شد دچار کشیدگی رباط داخلی شده‌ام و بین 4 تا 6 هفته از میادین دورم.

هافبک ماشین سازی در مورد تکل مهرداد بایرامی تصریح کرد: بایرامی از قصد نزد اما آن حرکت خطایی بود که کارت زرد داشت. احساس می‌کنم داور مراعات نساجی را کرد. او می‌دانست مهرداد کارت زرد دارد و به او کارت نداد. این نظر شخصی من است و جسارت نمی‌کنم که بگویم داوری سمت و جهت داشت اما می‌توانست کارت بدهد و اگر این اتفاق می‌افتاد بایرامی اخراج می‌شد. در یک صحنه هم داور یک کارت به من داد که اصلا خطا نبود ولی خطا گرفت و به من کارت داد. اعتقادی به صحبت علیه داوری و ایراد گرفتن ندارم. بایدحرفمان را در زمین بزنیم اما شرایط داوری این بازی می‌توانست بهتر باشد. 

باصفا در مورد اینکه ماشین سازی در چندهفته اخیر عملکرد خوبی داشته اما از رسیدن به برد و کسب سه امتیاز دور مانده، گفت: تیم ما خوب بازی می‌کند و از نظر فنی و کیفیتی شرایط خوبی دارد. مقابل سپاهان، بازی باخته را مساوی کردیم و نشان دادیم می‌توانیم عرض اندام کنیم اما نیاز به برد داریم. اگر این جرقه زده شود در بازی‌های آینده نمایش خوبمان توام با نتیجه گیری می‌شود. نیاز به آن یک برد داریم و خیلی خوشبینم این اتفاق در همین یکی دو بازی اخیر بیفتد و بچه‌ها اگر گل می‌زنند و جلو می‌افتند بتوانند از گلشان محافظت کنند تا سه امتیاز بازی را بگیریم. بازی های خوب ما چند هفته است تدام داشته و اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم بردهایمان را هم تکرار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول