اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

گاف عجیب فدراسیون والیبال/ دیدار خاتم و سیرجان به اشتباه متوقف شد!

اشتباه دبیر کمیته رویدادها و مسابقات باعث توقف یک ساعته در دیدار دو تیم فولاد سیرجان و خاتم اردکان در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مردان ایران شد.

گاف عجیب فدراسیون والیبال/ دیدار خاتم و سیرجان به اشتباه متوقف شد!

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (چهارشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار این هفته، دو تیم فولاد سیرجان و خاتم اردکان در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که بعد از ست نخست مسابقه، این دیدار با دستور نادر انصاری دبیر کمیته رویدادها و مسابقات متوقف شد. 

دلیل این توقف، شکایت قضایی از تیم خاتم اردکان بود، اما دبیر کمیته رویدادها باید قبل از شروع مسابقه اقدام به لغو مسابقه می‌کرد و نه بعد از برگزاری یک ست از دیدار دو تیم؛ در نهایت بعد از یک ساعت دو تیم دوباره به زمین رفتند و مسابقه ادامه یافت.

گفتنی است تیم خاتم اردکان اگر تا روز جمعه سوم بهمن‌ماه مشکل قضایی خود را برطرف نکند، اجازه بازی در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مردان را نخواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول