اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

غیبت تارتار در نشست خبری| پاشایی: مستحق باخت نبودیم/ پیکان در خط هافبک و دفاع کمبود بازیکن دارد

مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت:مستحق باخت در این دیدار نبودیم و بخاطر کم تجربگی و عدم تمرکز برخی بازیکنان بازی را واگذار کردیم.

غیبت تارتار در نشست خبری| پاشایی: مستحق باخت نبودیم/ پیکان در خط هافبک و دفاع کمبود بازیکن دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تارتار بعد از شکست 3 بر 2 مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حاضر نشد و حسین پاشایی دستیارش به نشست خبری رفت و در مورد این بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم حداقل مستحق باخت در این دیدار نبودیم. بخاطر کم تجربگی و عدم تمرکز برخی بازیکنان بازی را واگذار کردیم و باید بیشتر کار کنیم.

پاشایی ادامه داد: در برخی پست ها دچار کمبود بازیکن هستیم و باید تا نیم فصل سعی کنیم امتیازهای خوبی جمع کنیم و رتبه  آبرومندی به دست بیاوریم و نیم فصل خوبی را برای نیم فصل دوم داشته باشیم.

وی در مورد اشتبا‌هات دروازه‌بان‌ تیم پیکان و اینکه در چه پست‌هایی دچار کمبود بازیکن هستید، گفت: محمد دریس در چند بازی اخیر خوب برای ما کار کرده و شاید بخاطر عدم تمرکز دچار اشتباه شد. کمبود بازیکن در خط هافبک و دفاع کمبود هستیم و امیدوارم در نیم فصل و زمان نقل و انتقالات بتوانیم ضعف‌ها را برطرف کنیم.

مربی پیکان در مورد اینکه ربیعی گفت اعتراض‌هایی را شاهد بودیم، اظهار داشت: طبیعی است مربیان در جریان بازی دچار استرس می‌شوند و برای هر عملی عکس العملی داشته باشند و کادرفنی هر دو تیم احترام یکدیگر را حفظ کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول