اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فردا روز سرنوشت ساز نجات غریق/ علاقه کارمندان وزارت ورزش به ریاست فدراسیون ها را پایانی نیست؟

در حالی مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق فردا برگزار می شود که بار دیگر شاهد حضور وزارت ورزشی ها در یک عرصه هستیم که شائبه هایی را نیز به همراه داشته است.

فردا روز سرنوشت ساز نجات غریق/ علاقه کارمندان وزارت ورزش به ریاست فدراسیون ها را پایانی نیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق هفتم بهمن به ریاست مهدی علی نژاد  معاون وزارت ورزش وجوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد. شش نامزد برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده اند که باید دید فردا کدام یک مسئولیت اداره این مجموعه را برعهده خواهد گرفت اما همین لیست دارای حواشی است که هر دلسوزی را نگران می کند که چه کسانی داعیه دار حضور در مسندهای مدیریتی هستند.

 

* از کارمندهای گریزان از خیابان سئول تا دلسوزان نجات غریق

اولین نفر فهرست نامزدها، محمد بابایی مدیرکل اسبق ورزش وجوانان استان گیلان است که با حکم محمد عباسی وزیر وقت ورزش و جوانان منصوب و بعد از دوسال با تنش ها و فشارها مجبور به استعفا شد. وی سال ۹۷ در انتخابات فدراسیون قایقرانی ثبت نام کرد که به رقابت اصلی این انتخابات نرسید. به نظر می رسد این گزینه بیشتر در پی بودن در اخبار و نامزد شدن، بدون هیچ فرجام مشخص است.

عابد حقدادی مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان مرکزی نفر دوم این لیست است. وی سکاندار ورزش این استان است که در دوره وی، تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر صعود کرد تا کارنامه ای پرافتخار و سنگین داشته باشد.

مهدی حیدری دبیر اسبق این فدراسیون از دیگر کاندیدهاست. وی را می توان مدلی دیگر از کارمندان وزارت ورزش و جوانان دانست که سودای ریاست و حضور در فدراسیون ها را داشته است. دیگر همکار وی که هم اکنون سرپرست همین فدراسیون است و در زمره کارمندان وزارت ورزش، علاقه ویژه ای دارند تا این فدراسیون را در اختیار گیرند اما عملکرد انتقادبرانگیز و ضعیف کارمندان وزارت ورزش در فدراسیون ها که در مواردی آن ورزشها را به فروپاشی رسانده، این گزینه را فاقد کارنامه و آینده مشخص کرده است. حیدری اکنون برای رهایی از ساختمان وزارت ورزش و رسیدن به نجات غریق،‌ فاقد برنامه و صرفا امیدوار به رایزنی هاست که البته، نخبگان این ورزش بدان اقبالی نداشته و وی را غریبه ای در فدراسیون می دانند.

رضا زندی خواری نفر دیگر در بین نامزدهاست که او هم کارمند وزارت ورزش و نایب رییس فعلی فدراسیون چوگان است. وی در دوره ای مسئولیت حقوقی فدراسیون نجات غریق را بر عهده داشت و سال ۱۳۹۶ برای ریاست این فدراسیون هم ثبت نام کرد که راه به جایی نبرد و نشان داد که جایگاهی در این فدراسیون و خانواده اش ندارد.

فرهنگ شادنیا دبیر اسبق فدراسیون ورزش های رزمی و نایب رییس کنونی فدراسیون نجات غریق، یکی دیگر از نفراتی است که در این رقابت حضور دارد. وی که دارای سابقه موفق در اداره یک فدراسیون بوده، گزینه ای محتمل به ریاست در اذهان عمومی و نخبگان نجات غریق است.

آخرین نفر هم فاطمه میرآخوری نایب رییس اسبق این فدراسیون است. وی مورد حمله یک نامزد و دوستانش نیز قرار گرفت که در پایان نیز راه به جای ینبردند و در مجمع فردا حضور دارد.

 

* اقبال مجمع به کدام گزینه خواهد بود؟

فردا مجمع انتخاباتی برگزار خواهد شد. البته کارشناسان و دلسوزان نجات غریق، از بی اخلاقی یک گزینه بسیار دلخور و ناراضی هستند که در دو هفته اخیر یا به بی اخلاقی و اشاعه اکاذیب پرداخته یا وعده های دروغینی به برخی اعضای مجمع داده که ریشه در رویکرد "کارمندمنشانه" آنها دارد که آسیب های آن را ورزش کشور تجربه کرده و می کند. به هر حال، فردا اعضای مجمع انتخاب خود را خواهند کرد تا این فدراسیون با رئیسی جدید، بتواند روند رو به رشدی داشته و به آرامش برسد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول