اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

طراحی کتاب قانون برای حضور در المپیک توکیو

کمیته برگزاری بازی‌های توکیو در نظر دارد از کتاب قانون برای حضور در المپیک و پارالمپیک رونمایی کند.

طراحی

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته برگزاری بازی‌های توکیو در نظر دارد با ارائه "کتاب قانون" توضیح دهد 15 هزار و 400 ورزشکار المپیک و پارالمپیک و ده‌ها هزار نفر دیگر چگونه می‌توانند با خیال راحت وارد ژاپن شوند. قرار است از این کتاب چند روز دیگر رونمایی شود.

کمیته برگزاری بازی‌های توکیو و کمیته بین‌المللی المپیک در تلاش هستند با برنامه‌ریزی‌های خود گزارشات مربوط به لغو المپیک با افزایش شمار مبتلایان به کرونا را رد کنند.

4 سناریو برای این بازی‌ها تعریف شده که شرایط فعلی شبیه به سناریوی تعریف شده است اما ویروس کرونا هنوز هست، برخی از کشورها موفق به مهار آن هستند و برخی نه.

این کتاب مربوط به ایجاد حباب‌های ایمن در توکیو خواهد بود که قرار است از 23 جولای (اول مرداد 1400) آغاز شود. ورزشکاران، مربیان، مسافران، رسانه‌ها و ... که به ژاپن سفر می‌کنند مطمئنا قبل از اعزام در خانه قرنطینه می‌شوند. به دنبال آن تست‌هایی در فرودگاه در زمان رسیدن به ژاپن و همین طور آزمایشات مکرر در دهکده ورزشکاران صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول