اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فخری: تمرین بدون مسابقه فایده‌ای ندارد/لیگ چکیده ورزشکاران بود

سرمربی تیم ملی سابر گفت: برگزاری تمرینات ملی بدون مسابقه فایده‌ای ندارد.

فخری: تمرین بدون مسابقه فایده‌ای ندارد/لیگ چکیده ورزشکاران بود

به گزارش خبرگزاری فارس، پیمان فخری درباره برگزاری لیگ شمشیربازی، عنوان کرد: لیگ خوبی داشتیم و حداقل تجربه خوبی بود. امیدوارم در مسابقه بین‌المللی چنین تجربه‌ای را پیاده کنیم. مطمئن هستم فدراسیون جهانی شگفت زده خواهد شد که ایران برای مسابقات داخلی چنین امکاناتی را گذاشته است.
وی افزود: از نظر فنی هم خوشحالم، چون در ۴ دوره قبلی اردو این صحنه‌ها را ندیده بودم. برای ورزشکاران مرتب مسابقه می‌گذاشتم اما برای این مسابقه به اندازه‌ای استرس داشتند که محک جدی خوردند. بعد از ۱۱ ماه مسابقه ندادن، تجربه بدی بود.
سرمربی تیم ملی سابر یادآور شد: واقعا مسابقه بخش اعظمی از تمرین است. هر چقدر تمرین کنید اما مسابقه نباشد، فایده‌ای ندارد. امیدوارم تداوم داشته باشد. آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک ۲۰ تا ۲۴ اسفندماه در بوداپست برگزار می‌شود. ما نیاز به امتیاز در این مسابقه نداریم اما برای آمادگی ورزشکاران حتما در مسابقات شرکت می‌کنیم.
فخری در پاسخ به این سوال که باقرزاده گفته بچه‌ها تشنه مسابقه هستند و غیر از بوداپست رویداد دیگری هست یا خیر، عنوان کرد: خیر. کشورهایی که سهمیه گرفته‌اند نمی‌توانند در زون آسیا شرکت کنند. قهرمانی آسیا هم به تعویق افتاد. مسابقه کسب سهمیه هم قرار بود در ۶ کشور برگزار شود که در ۳ کشور برگزار می‌شود.
رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی همچنین درباره زمان هفته بعدی لیگ، گفت: اطلاعی ندارم اما از یکشنبه اردوهای ملی آغاز می‌شود. ۳ مرحله اردو خواهیم داشت که مرحله آخر با درخواست یک ورزشکار کشور ترکیه، احتمالا او اسفندماه به جمع بچه‌ها اضافه خواهد شد.
فخری در پاسخ به این سوال که در لیگ غیر از ملی‌پوشان سایر ورزشکاران چطور بودند و آیا کسی توجه شما را جلب کرد یا خیر، اظهارداشت: من نسبت به همه شناخت دارم اما لیگ چکیده ورزشکاران بود. نفرات جدیدی نیامدند و به خاطر شرایط ۷ تیم حضور داشتند. می‌توانستیم بگوئیم ۱۵ تیم بیایند اما می‌خواستیم لیگ کیفی باشد، نکته خوب این بود که لیگ نشان می‌داد بچه‌ها در شهرهای خود تمرین می‌کردند. متاسفیم که برای ورزشکاران جوان نمی توانیم اردو برگزار کنیم نه ما، هیچ رشته‌ای برگزار نمی‌شود. حیف است اما امید آنها به لیگ بود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول