اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

غیبت های ادامه دار قلعه نویی در نشست های خبری/مربی گل گهر: شرایط زمین به ضرر دو تیم بود

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد بازی با سایپا صحبت کرد.

غیبت های ادامه دار قلعه نویی در نشست های خبری/مربی گل گهر: شرایط زمین به ضرر دو تیم بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  سعید الهویی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل مقابل سایپا اظهار داشت: جا دارد تسلیت عرض کنیم به خاطر در گذشت مهرداد میناوند و آرزوی سلامتی برای انصاریان و همه کسانی که با این بیماری درگیر هستند. امیدوارم روح علیرضا رضایی عزیز یکی از همراهان همیشگی ما هم شاد باشد.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالیم از برد در بازی که می دانستیم چقدر سخت است. در برابر تیمی که در دوهفته گذشته با ساختار دفاعی منسجم قرار گرفتیم. با تدابیر قلعه‌نویی، به سایپا در 90دقیقه  اجازه ندادیم موقعیت گلزنی ایجاد کند. شرایط زمین به ضرر هردو تیم بود. به خصوص ما که فوتبال مالکانه روی زمین داریم. ولی در نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانستیم صد در صد برنامه های را اجرا کنیم و به موقعیت دست پیدا کنیم.

 در ادامه مدیر رسانه تیم گل‌گهر در خصوص عدم حضور امیر قلعه‌نویی در نشست‌های خبری گفت: او کسالت داشت. قانون این اتفاق را منع نمی کند و مختص قلعه‌نویی هم نیست. این سوال را از سازمان لیگ بپرسید.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول