اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رجبی: خط کشی زمین برای آسیا بود/ نیمکت پیکان حواشی زیادی دارد

مربی تیم فوتبال فولاد گفت: ما برای مسابقات آسایی آماده می‌شویم و خط کشی زمین برای آن بزرگ تر بود.

رجبی: خط کشی زمین برای آسیا بود/ نیمکت پیکان حواشی زیادی دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا رجبی در پایان دیدار تیم فولاد برابر پیکان اظهار داشت: یک بازی سراسر حمله را داشتیم. تیم پیکان با چند لایه دفاعی بازی می‌کرد. در شهر اهواز همه برای نباختن می‌آیند. با 9 نفر در یک خط دفاع می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و کار سخت می‌شود، متأسفانه موقعیت‌های زیادی داشتیم که گل نشد.

وی در خصوص حواشی به وجود آمده در رابطه با خط‌کشی زمین چمن عنوان کرد: در این مورد صحبت‌های زیادی انجام شده، ما یک ماه آینده باید در آسیا بازی کنیم و زمین را برای آن مسابقه آماده می‌کردیم. چون آسیا استانداردهای دیگری دارد. تیم پیکان خیلی شلوغش کرد و چون برنامه‌ای جز اوت دستی ندارند این کارها را انجام دادند. وقتی ناظر بازی گفت زمین باید کوچک شود از آن استقبال کردیم و اگر عرض زمین اینقدر تأثیر دارد ما آن را کوچک کردیم.

رجبی خاطرنشان کرد: از خودمان ناراضی هستیم. این بازی‌ای بود که می‌توانستیم به صدر نزدیک شویم. در 16 بازی گذشته همه برای تک امتیاز به اهواز آمدند. باید بتوانیم موقعیت‌های بیشتری  خلق کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد در مورد داوری این دیدار گفت: داوری به نسبت خوبی بود. در خصوص وقت‌های اضافه بین دو نیمه داوران باید بیشتر دقت کنند، داوران جوان هستند و استرس دارند وقت بیشتری نگیرند و این حربه‌ای شده تیم‌های ضعیف در برابر تیم‌های قدرتمند وقت تلف کنند.

وی در رابطه با این که چرا به سمت نیمکت تیم پیکان نرفتند و به آنها خوشامد نگفتند عنوان کرد: در هفته‌های گذشته خیلی از تیم‌ها این کار را نکردند. حواشی زیادی در خصوص تیم  حریف بود. شما بروید و ببینید چرا تیم‌های دیگر این کار را انجام ندادند. پیکان یک تیم خوب و با امکانات زیاد مثل زمین چمن اختصاصی، استخر و سالن‌های متعدد دارد و کار در آنجا خیلی راحت است و مربیان راحت می‌توانند افکارشان را آنجا عملی کنند، اما امسال نیمکت این تیم با اکثر تیم ها چالش داشت. پیکان عملا در این بازی چیزی برای گفتن نداشت و باید از این تساوی جشن بگیرند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول