اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

رئیس بایرن: موقعیت مالی ما عالی است/از بحران کرونا با قدرت می گذریم

رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است باوارایی ها در دوران پساکرونا از نظر اقتصادی بهترین تیم بوده اند.

رئیس بایرن: موقعیت مالی ما عالی است/از بحران کرونا با قدرت می گذریم

به گزارش خبرگزاری فارس، هربرت هاینر در مصاحبه ای که امروز منتشر شد، باشگاهش را برترین از نظر اقتصادی ومالی در دوره پساکرونا معرفی کرد.

عالی ترین مقام سرخ پوشان به روزنامه بیلد گفت:ما از موقعیت خوبی برخوردارهستیم. با اطمینان می گویم از این بحران به خوبی بیرون خواهیم آمد.

برای سال ماری جاری، هاینر پیش بینی کرد درآمد مورد انتظار مونیخی ها در حدود 100 میلیون یورو است.

جانشین اولی هوینس افزود:رقم 100 میلیون یورو صحیح و قابل تامل است. این که چرا رقم زیاد نیست، ربط به مسائلی مثل نبود تماشاگر و حذف شدن درآمدهای ناشی از آن دارد. ما مطمئنا در سال مالی کنونی سود نخواهیم کرد. چون موارد زیادی وجوددارند که باید تامین شوند.

او ادامه داد: البته بایرن مونیخ نباید به هیچ وجه نگران باشد. چون ما هیچ بدهی نداریم. به طور کامل سهم ورزشگاه را در اختیارداریم. پول آکادمی هم پرداخت شده است اما باشگاه های دیگر چنین نیستند.

این اظهارات در حالی عنوان شد که اکنون گزارش می شود باشگاهی بزرگ همچون بارسلونا با کوهی از بدهی و کسر یک میلیارد و 170 میلیون یوروی مواجه است.  این تیم بدهی های کوتاه مدتی هم دارد که به عنوان مثال پرداخت حقوق ماه ژانویه بازیکنانش است که مجبور است به نحوی در ماه فوریه پرداخت کند.

در سال مالی گذشته(2020-2019) که تحت تاثیر کرونا نیز قرارگرفت، بایرن پس از کسر 9.8 میلیون یورو مالیات با سرمایه در گردش 698میلیون یورویی مواجه شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول