اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ولیان: هدف‌مان پشتوانه‌سازی برای هندبال است

مدیر تیم پاس نزاجا قم گفت: نتایج خوبی در لیگ امسال کسب کرده ایم، اما هدف مان پشتوانه سازی است.

ولیان: هدف‌مان پشتوانه‌سازی برای هندبال است

محسن ولیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص نحوه برگزاری رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه کشورمان در خصوص شیوع بیماری کرونا، اما با پیگیری های پاکدل و همکاران وی، شرایط به گونه ای رقم خورد که مسابقات لیگ برتر به طور منظم انجام شد. 

وی افزود: نکته بسیار حائز اهمیت این است که مسابقات لیگ برتر به طور مداوم از شبکه ورزش پخش می شود که این امر باعث پیشرفت هندبال و جذب حامیان مالی بهتری برای باشگاه ها خواهد شد. 

ولیان خاطرنشان کرد: در مورد پاس قم با توجه به اینکه اولین سالی هست که این تیم در مسابقات لیگ برتر حاضر شده اما تا این مرحله از رقابت ها نتایج قابل قبولی کسب کرده است؛ البته هدف اصلی ما ساختن پشتوانه برای این تیم هست و با برنامه ریزی های انجام شده به دنبال تیم های پایه قوی و در اهداف بلندمدت ساختن تیم بزرگسالان قدرتمندی هستیم که مطمئناً در سال های آتی حرف های بسیای برای گفتن خواهید داشت.

مدیر تیم پاس نزاجا قم افزود: تمرینات تیم هم به طور مداوم در حال برگزاری است و سعی بر این شده که آمادگی بازیکنان را حفظ کنیم تا به امید خدا همین روند خوب تیم را ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول