اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

‎درخشش تنیسورهای ایرانی در رنکینگ جهانی زیر ۱۸ سال

‎پس از برگزاری مسابقات تنیس تور جهانی ITF زیر ۱۸ سال در جزیره کیش و بر اساس اعلام فدراسیون جهانی ، بازیکنان جوان ایرانی رنکینگ خود را شناختند.

‎درخشش تنیسورهای ایرانی در رنکینگ جهانی زیر ۱۸ سال

به گزارش خبرگزاری فارس، در بخش دختران و پس از درخشش مشکات الزهرا صفی در مسابقات کنیا و‌ کسب رتبه قهرمانی در بخش دو‌نفره و مقام سوم مشترک بخش انفرادی و قهرمانی ماندگار فرزامی در رقابت‌های بین‌المللی کیش، صفی با ۲۶ پله صعود به رتبه ۲۹۳ جهان دست یافت. 

پس از صفی، ۲۴ بازیکن ایرانی در رنکینگ صاحب رتبه هستند که درسا چراغی رتبه ۴۹۲، ماندگار فرزامی رتبه ۷۰۰ ، فاطمه سادات زنجانی رتبه ۹۰۴ ، پرنیا رکن آبادی رتبه ۱۰۶۰ ، رومینا زینالی رتبه ۱۱۷۳ پنج تنیس باز ایرانی در رده‌بندی اعلام شده هستند. 

در بخش پسران و پس از کسب عنوان قهرمانی و‌نائب قهرمانی علی یزدانی و‌کسری رحمانی از کشورمان، ۱۹ بازیکن پسر حضور دارند که ۵ بازیکن صاحب بالاترین رنکینگ از کشورمان هستند.

بر این اساس، علی یزدانی با رتبه ۶۷۶، یونس طلاور با رتبه ۷۹۱، کسری رحمانی با رتبه ۸۵۰، آریو ‌جوادی با رتبه ۱۱۳۴ و سامان رضائیان با ۱۱۸۱ امتیاز به عنوان بازیکنان ایرانی در رنکینگ جهانی حضور دارند. 

‎مسابقات تور جهانی ITF زیر ۱۸ سال از ۴ تا ۱۱ بهمن در جزیره کیش برگزار شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول