اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ولی‌زاده: کسب مقام چهارمی برای اولین حضور در لیگ ووشو با ارزش است

سرپرست تیم ووشوِ بیمه حکمت ارتش گفت: برای اولین بار در مسابقات لیگ برتر ووشو شرکت کردیم و توانستیم در رده چهارم قرار بگیریم که این رتبه برای ما بسیار با ارزش بود.

ولی‌زاده: کسب مقام چهارمی برای اولین حضور در لیگ ووشو با ارزش است

کیومرث ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص کیفیت مسابقات امسال لیگ برتر ووشو، اظهار داشت: چهاردهمین دوره مسابقات لیگ با کیفیت خوبی در بالاترین سطح ممکن برگزار شد. البته به خاطر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌ها اکثر ورزشکاران آن چنان تمرین مداوم و مستمری نداشتند و از این رو آمادگی صددرصدی خودشان را در این دوره از مسابقات لیگ برتر ووشو به نمایش نگذاشتند. این تفاوت لیگ امسال با لیگ‌های سال گذشته بود که خیلی به چشم آمد.

وی با اشاره به اینکه کادر فنی نامدار و قوی را در این دوره لیگ داشتیم، گفت: تیم ووشوِ بیمه حکمت ارتش با حضور محمد آئینی و صادق آئینی مربیان سازنده کشورمان در بخش ساندا و حضور استاد هادی غمخوار در بخش تالو برای شرکت در لیگ برتر ووشو سال 99 بسته شد. 

ولی‌زاده در خصوص اینکه عملکرد تیم ووشو بیمه حکمت ارتش رضایت بخش بود، تاکید کرد: برای اولین بار در مسابقات لیگ برتر ووشو شرکت کردیم و توانستیم در رده چهارم قرار بگیریم که این رتبه برای ما بسیار با ارزش بود. قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر ایران نشان از پتانسیلی است که در ارتش نهفته است. جایگاه چهارمی ما را امیدوار می‌کند که در آینده بتوانیم تیم ووشوی خوبی را راهی مسابقات لیگ باشگاههای کشور بکنیم. 

سرپرست تیم ووشوِ بیمه حکمت ارتش در پاسخ به این سوال که در بحث قهرمان و حرفه‌ای، ارتش چه برنامه‌های برای آینده ووشو خواهد داشت، عنوان کرد: ان‌شاءالله بیماری کرونا از بین برود و ما در آینده نزدیک بتوانیم هیأت ووشو ارتش را با تمام پتانسیلی که دارد، فعال کنیم. چون در تمامی نیروهای ارتش از قبیل زمینی، دریایی، هوایی، پدافند و سازمان‌های وابسته، می‌توانیم در بسیاری از مراکز آموزشی مثل دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها، مرکز درجه‌داری و تکاوری ارتش که ظرفیت بسیار بالایی برای یادگیری ووشو دارد به خوبی برای توسعه این رشته استفاده کنیم. چون ظرفیت خیلی زیادی در بخش کارکنان پایور داریم که در مرکز آموزش جذب می‌شوند.

وی افزود: به شدت امیدواریم که در سال‌های آینده بتوانیم، رشد و پیشرفت خوبی داشته باشیم که ابتدا باید جایگاه چهارمی در لیگ را حفظ کنیم. یعنی به هیچ وجه از این جایگاه پایین‌تر نیاییم و جز چهار تیم برتر لیگ باشیم. در آینده هم نیم نگاهی هم به رده‌های اول تا سوم داشته باشیم که کار بسیار سختی داریم.

ولی زاده خاطرنشان کرد: از مهدی خانی رییس سازمان لیگ برتر ووشو تشکر می‌کنم. همچنین از امیر طبسی رییس هیئت ووشو ارتش و امیر چایچی مدیر عامل بیمه حکمت ارتش و یک تشکر ویژه از امیر سرتیپ جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش حمایت‌ همه جانبه تشکرمی‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول