اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

طباطبایی: اگر بازی با اسپانیا را تکرار کنیم، می‌توانیم در المپیک امیدوار باشیم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: اگر بچه‌های ما بازی خوب مقابل اسپانیا در جام‌جهانی را تکرار کنند، می‌‌‌‌‌توانیم در المپیک امیدوار باشیم.

طباطبایی: اگر بازی با اسپانیا را تکرار کنیم، می‌توانیم در المپیک امیدوار باشیم

رامین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قرعه کشی مسابقات بسکتبال المپیک توکیو و هم گروهی ایران با آمریکا و فرانسه اظهار داشت: به هر حال مسابقات المپیک است و هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد و همه با قدرت می‌آیند. فرانسه و آمریکا جزو بهترین های دنیا هستند و در این گروه تکلیف‌شان مشخص است.

وی ادامه داد: باید ببینیم تیم چهارم چه تیمی خواهد بود و بیشتر برای دیدار با آن برنامه‌ریزی کنیم. هدف ما این است که از گروه‌مان صعود کنیم، هر چند کار بسیار سختی داریم.

رئیس فدراسیون در مورد این که انتظار جامعه بسکتبال این است که تیم ملی زنگ تفریح نباشد، گفت: هدف ما هم این است که خوب بازی کنیم. اگر بچه‌ها همان بازی را که مقابل روسیه، پورتریکو و اسپانیا انجام دادند را یک بار دیگر تکرار کنند می‌توانیم امیدوار باشیم. از همه مهم تر باید تدارکات خوبی داشته باشیم. بازی دوستانه با تیم‌های قدرتمند دنیا یکی از برنامه‌های ما است.

وی با اشاره به حمایت‌های کمیته ملی المپیک از برنامه‌های تیم ملی گفت: ما برنامه‌های خود را به کمیته ملی المپیک داده‌ایم و جلساتی را هم در همین زمینه برگزار کرده‌ایم، خوشبختانه صالحی امیری و سجادی حمایت لازم را از تیم ملی بسکتبال می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. ما چند مسابقه دوستانه خارج از کشور و اگر شرایط فراهم شود یک تورنمنت داخلی هم برگزار می‌کنیم. البته همه چیز به شرایط کرونا بستگی دارد که چقدر به ما اجازه بدهد.

طباطبایی در مورد اعلام اسامی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره آخر انتخابی کاپ آسیا گفت: کادر فنی روز گذشته اسامی را اعلام کرد. حدادی به دلیل این که رفت و آمدش سخت است و اگر بیاید باید 14 روز در چین قرنطینه شود به همین دلیل عذرخواهی کرد. بهنام یخچالی هم به دلیل آسیب‌دیدگی که دارد نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند. به نظر من تیم ملی ترکیب خوبی دارد و بچه‌ها در کوران لیگ هستند. نسبت به پنجره قبل به آمادگی بسیار بهتری رسیده‌اند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول