اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نفرات برتر ریکرو و کامپوند در لیگ مشخص شدند

نفرات برتر ریکرو و کامپوند در هفته هفتم و هشتم معرفی شدند.

نفرات برتر ریکرو و کامپوند در لیگ مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته هفتم و هشتم لیگ تیراندازی با کمان یادواره شهدای سلامت در دو ماده ریکرو و کامپوند و در رده مردان برگزار شد.

در ماده ریکرو و در هفته هفتم، تیم هیئت چهارمحال و بختیاری با نتیجه 4 بر یک مغلوب آکادمی راد شد. دانشگاه آزاد و سپاهان اصفهان با نتیجه مشابه 4 بر یک به ترتیب مقابل نفت امیدیه و مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی به برتری رسیدند. نیروی زمینی اردبیل نیز با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم هدف طلایی گذشت.

در ماده ریکرو و در هفته هشتم، هیئت چهارمحال و بختیاری و نیروی زمینی اردبیل با نتیجه مشابه 4 بر یک به ترتیب مقابل نفت امیدیه و کمانداران پایتخت به پیروزی رسیدند.آکادمی راد و سپاهان اصفهان با نتیجه مشابه 3 بر 2 مقابل مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی و هدف طلایی به پیروزی رسیدند.

در مسابقات این هفته، رضا شبانی، صادق اشرفی و میلاد وزیری هر سه از تیم دانشگاه آزاد با امتیازات 327، 327 و 326 بهترین امتیاز را در ریکرو کسب کردند.

در ماده کامپوند و در هفته هفتم، تیم سپاهان اصفهان و فولاد آلیاژی ایران با نتیجه مشابه 5 بر صفر به ترتیب مقابل هیئت آبیک و نفت امیدیه به پیروزی رسیدند. هیئت کرمانشاه 3 بر 2 برابر کمانداران پایتخت به برتری رسید. آکادمی راد با نتیجه 4 بر یک از سد تیم آلفا گذشت.

در ماده کامپوند و در هفته هشتم، فولاد سپاهان اصفهان، آکادمی راد و تیم آلفا با نتیجه مشابه 5 بر صفر به ترتیب مقابل تیم‌های نفت امیدیه، کمانداران پایتخت و مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی به برتری رسیدند. هیئت کرمانشاه با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم هیئت آبیک گذشت.

در مسابقات این هفته محمد صالح پالیزبان از آکادمی راد با امتیاز 351، مجید احمدی و نیما محبوبی از تیم آلفا با امتیاز 348 و 346 در رده‌های اول تا سوم بهترین کمانداران از نظر امتیازی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول