اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سیمئونه: به قهرمانی فکر نمی‌کنیم/ بازی به بازی پیش می‌رویم

سرمربی اتلتیکومادرید ضمن تمجید از درخشش لوئیس سوارس از تساوی مقابل سلتاویگو و ضعف‌های تیمش صحبت کرد.

سیمئونه: به قهرمانی فکر نمی‌کنیم/ بازی به بازی پیش می‌رویم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته بیست و دوم لالیگا، اتلتیکومادرید مقابل سلتاویگو به تساوی 2 بر 2 رسید و فاصله 10 امتیاز خود را با رئال و بارسا به 8 امتیاز کاهش داد. البته هنوز یک بازی عقب افتاده برای این تیم باقی مانده و روخی بلانکو می‌تواند با 11 امتیاز اختلاف در صدر قرار گیرد.

سیمئونه پس از تساوی مقابل سلتاویگو اظهار داشت: من نکات مثبت زیادی دیدم. اول اینکه بازیکنانم فوق‌العاده ظاهر شدند و در نیمه دوم لودی، کوندوگبیا و توریرا نمایشی دیدنی از خود به جا گذاشتند. آنها در ادامه راه برای ما بسیار اهمیت دارند.

وی ادامه داد: وقتی بازی شروع شد، سلتا نمایشی عالی از خود نشان داد. با اینکه موقعیت زیادی برای گلزنی نداشتند ولی توانستند توپ و میدان را در دست گیرند. در نیمه دوم و با حضور توریرا و کوندوگبیا در میانه میدان، ما فشار زیادی به تیم آوردیم و توانستیم عملکرد خودمان را بهبود بخشیم.

سیمئونه تصریح کرد: به نظرم نتیجه تساوی، نتیجه عادلانه‌ای بود. کاری که ما در انتهای نیمه اول انجام ندادیم را آنها در انتهای نیمه دوم انجام دادند.

سرمربی اتلتیکو گفت: طبیعی است که در طول فصل و انجام مسابقات نظرهای متفاوتی در خصوص اینکه چه کسی قهرمان می‌شود، منتشر شود. ما به راه خودمان ادامه می‌دهیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. در 4 بازی گذشته گل خوردیم که اتفاق خوبی نیست و باید در این زمینه پیشرفت کنیم.

سیمئونه در انتها به تمجید از سوارس پرداخت و گفت: او حرف‌هایش را در زمین می‌زند و با گل همه چیز را تمام می‌کند. سوارس یک بازیکن مهم برای ماست و ما همه کار می‌کنیم تا با حضور او تیم را رشد دهیم و در مسیر قهرمانی پیش برویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول