اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ونگر:نمی خواهم جای کلوپ باشم/لیورپول شانس قهرمانی را از دست داد

آرسن ونگر معتقد است که لیورپول پس از شکست برابر لسترسیتی ، فرصت کسب لیگ برتر را از دست داد.

ونگر:نمی خواهم جای کلوپ باشم/لیورپول شانس قهرمانی را از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، لیورپول قهرمان فصل قبل لیگ برتر 3 بر یک مغلوب لسترسیتی شد.

 با این نتیجه لیورپول در امتیاز 40  و رده چهارم ماند و فاصله اش با منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر (53 امتیاز از 23 بازی) به 13 امتیاز افزایش یافت.

آرسن ونگر، سرمربی بزرگ و فرانسوی پیشین آرسنال معتقد است بعد از این نتیجه، لیورپولی ها شانس مجدد قهرمانی بازی ها را در فصل جاری از دست دادند.

او به تلویزیون انگلیس گفت:به نظرم این بازی وضعیت را کاملا مشخص کرد. این که لیورپول در فصل جاری فرصت کسب عنوان قهرمانی را از دست داد.

وی افزود:لیورپول در وضعیت سقوط بسر می برد.ضمن آنکه 3 ماه بسیار سخت را هم در پیش دارد.آلیسون و تعداد زیادی از بازیکنان تحت تاثیر نبودن فان دایک، از شرایط ایده ال فاصله گرفته اند. آن اعتمادبنفسی که با فان دایک در تیم بود، اکنون دیده نمی شود.وقتی فان دایک بود، قبل از رسیدن توپ به آلیسون، در نبردهای زمینی و هوایی برنده می شد و همین اطمینان خاطر ایجاد می کرد.

ونگر ادامه داد:نمی خواهم جای یورگن کلوپ باشم. با دیدگاهی تحلیلی صحبت می کنم. حرفم را به عنوان مربی نمی زنم. چرا که او اکنون در موقعیتی غیرقابل پیش بینی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول