اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

تنیس آزاد استرالیا| جدال ویلیامز و هالپ در یک‌چهارم/ جوکوویچ به زورف رسید

جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان در مرحله یک چهارم مسابقات آزاد استرالیا مقابل زورف قرار می گیرد.

تنیس آزاد استرالیا| جدال ویلیامز و هالپ در یک‌چهارم/ جوکوویچ به زورف رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا امروز در مرحله یک هشتم سیمونا هالپ بخت ۲ قهرمانی زنان جهان و سرنا ویلیامز مقابل حریفان‌ شان پیروز شدند تا در مرحله یک چهارم به مصاف هم بروند.

هالپ در دیدار امروز ۲ بر یک مقابل ایگا اسویاتک پیروز شد. سرنا ویلیامز هم با نتیجه مشابه ۲ بر یک از سد سابالنکا گذشت.

هالپ درباره دیدار با ویلیامز، اظهار داشت: من برای پیروزی در این دیدار نیاز دارم که بهترین بازی تنیس خود را ارائه دهم. من قبلاً با سرنا مسابقه داده‌ام و منتظر یک بازی طولانی هستم.

در بخش مردان، نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان موفق شد با وجود آسیب‌دیدگی میلوس رائونیچ را با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازهای ۷-۶، ۴-۶، ۶-۱، ۶-۴ شکست دهد و راهی نیمه‌نهایی شود.

جوکوویچ بعد از این بازی، گفت: این مصدومیت برای رقابت و بازی به اندازه کافی خوب است. واضح است که اگر در شرایطی نباشم که بتوانم وارد زمین شوم و به خودم فرصت برنده شدن در یک مسابقه را بدهم، اینجا نخواهم بود.


وی افزود: شرایط ایده آل نیست اما امروز حالم بهتر شد. من آمادگی زیادی برای این مسابقه نداشتم و از دو شب قبل تاکنون هیچ توپ تنیسی را دست نزده‌ام.

مرد شماره یک تنیس جهان یادآور شد: این یک گرنداسلم بوده و برای من در این مرحله به معنای همه چیز است. اگر مسابقات دیگری بود احتمالاً بازی نمی‌کردم.

در دیگر دیدار امروز مردان، دومینیک تیم بخت ۳ قهرمانی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل گریگور دمیتروف مغلوب شد‌. الکساندر زورف هم با برتری ۳ بر صفر مقابل لاجووویچ به یک چهارم صعود کرد و حریف جوکوویچ شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول